Ik en mijn toekomstige stiefbroer?

//

Het gaat zoals het gaat… Al zal het wel een vreemde situatie worden :stuck_out_tongue:

¨nou je moeder kent die man nog niet zo lang
het kan altijd nog mis gaan
je kan vind ik best nog met hem afspreken, maar als het echt zover komt dat het je stiefbroer word, is dat niet echt handig

Het is nog te vroeg om te zeggen toch? Ik fantaseerde hier vroeger over, maar mijn stiefpa heeft twee dochters van 32 XD
Maar het enige nadeel is gewoon dat het misschien uit gaat. en je dan bij elkaar in de familie zit. Gewoon proberen wat goed voelt, de tijd zal het leren.

Het gaat vreemd worden maar ik zie geen probleem :slightly_smiling_face:

ik vind het niet zo raar eigenlijk. je bent geen familie, en als je toch bij je vader woont… alleen wel lastig als het uitgaat tussen jullie en je moeder heeft nog steeds wat met zijn vader.

Dus in principe zeggen jullie gewoon van, doen?:stuck_out_tongue:

Ja joh, kan wel, vooral als jullie niet bij elkaar in huis wonen, al is het wel raar uileggen, 'hij is mn vriend maar ook mn broer!'xD

Bij mij is het verschrikkelijk fout afgelopen. Familiefeesten zijn een hel en ik trek het daar echt niet meer. Ben er zelf over aan het nadenken om te zeggen dat ik niet meer ga gaan, wat natuurlijk een familiedrama zal ontketenen maar wat doe je eraan… Maar over jou: ik weet dat als je verliefd bent je toch meestal geen rekening houdt met de risico’s. Dus, ik weet nu al dat je het sowieso gaat doen en ik hoop voor je dat het goed afloopt :wink:

zo’n meisje van 16 en pregnant heeft ook zoiets :’) alleen die hadden al een relatie voordat haar moeder en zijn vader met elkaar kregen en trouwden xD

haha jaa ^^

Nou, opzich lijkt het me wel kunnen. Maar misschien moet het wel raar zijn voor je moeder als dat van jullie wel goed gaat, en dat van hun niet. En als ze samen gaan wonen zijn jullie natuurlijk de hele tijd samen, en dan heb je wel een vreemde situatie.

haha een meisje die ik ken had ook zoiets, alleen hadden die 2 van te voren al een relatie. Zijn haar ouders gaan scheiden, kwamen haar moeder en zijn vader bij elkaar. En nu is t uit, is ze bij haar vader gaan wonen en komt ze in de weekenden dat hij daar niet is bij haar moeder en feestjes gaat ze wel heen, alleen niet lang. Maarja dat ligt natuurlijk ook aan de manier waarop je uit elkaar gaat (en dat meisje is sowieso al een dramaqueen)… Maar als jullie je daar goed bij voelen waarom niet? En tussen jou moeder en zijn vader is het toch nog pril, dus wie weet word het niet eens wat.

Tof van je moeder dat ze het geen probleem vind!

En volgens mij moet het kunnen, als jij toch bij je vader woont :wink:

En zolang die vader het ook geen probleeem vind…

Wat komt mij deze situatie bekent voor zeg.
Maar als de klik tussen jullie steeds beter word en jullie worden verliefd op elkaar, dan is dat zo. Daar kan je weinig aan doen. Liefde gaat van zelf. Het zal wel een rare situatie worden als de relatie tussen jou moeder en die man serieus word, maar daar valt niks aan te doen. Als jullie je er maar prettig bij voelen!