Ik duurf geen nee te zeggen....

Oké dat is dan wat lastiger ja, maar als je je verhaal echt kwijt moet is het wel fijn om met iemand te kunnen praten, dus bijvoorbeeld de kindertelefoon, een goede vriend/vriendin/kennis, wil je liever met een onbekende dan mag je mij ook een PB sturen hoor!

Sterkte iig, maak je niet te druk, reageer koeltjes maar vriendelijk en zorg dat je niet alleen ergens met hem bent!

Vertel het tegen je ouders en vraaag hen om advies.
Je kunt maybe daarna actie ondernemen en naar de politie gaan.
Want eigenlijk zijn het zeg maar bedreigingen.
Hij weet vast waar je woont… dus ga voorlopig niet op msn en vertel alles tegen je vriendin en dat je niet meer met hem wil afspreken…
Dan laat hij je toch wel met rust ooit.
Want hij kan geen contact krijgen mtt jou!!!
Suc6 meidd!!

@Suussiiee heel erg bedankt voor je hulp enzo :slightly_smiling_face: Ik heb ondertussen mijn beste vriend(tevens de jongen waar ik mee bezig ben) op de hoogte gestelt , niet dat hij dalijk ineens verhalen krijgt te horen dat ik vreemd ga ofso.

@__xFleurr Ik weet niet of de politie iets doet…Hij heeft nog niks gedaan, en ik heb geen bewijs dat hij een geweer heeft. Hij vroeg net waar ik woonde, maar daar heb ik even geen antwoord op gegeven :blush:

ik wens je sowieso veel sterkte

@boylovertjuuh thanks :slightly_smiling_face:

Heel goed, gewoon geen antwoord geven. Blokkeer hem anders op msn? Nog beter, verwijder hem maar helemaal van msn! De politie gaat niets doen hoor ben ik bang!

Fijn dat je het met je beste vriend hebt kunnen bespreken! Kijk wel uit dat die beste vriend niets gaat doen, jongens kunnen soms nogal wat heftig reageren, maar als je dit gewoon verteld, aangeeft dat je je er niet helemaal lekker bij voelt maar verder niets aan de hand is dat het geen probleem zal zijn.

@Suussiiee haha ja hij werd inderdaad wel boos toen hij het hoorde :grinning: Maar hij zal niks doen, ik denk dat hij pas ingrijpt als J handtastelijk wordt ofso :stuck_out_tongue:

• zeg tegen hem op msn dat je eigenlijk met een andere jongen bezig bent
  • blokkeer hem daarna op msn, maar zorg dat het niet te veel opvalt
  • vermijd elk contact met hem
  • kom je hem toevallig tegen in RL, zeg dan gewoon hallo en doe vriendelijk, maar afstandelijk

Maar het probleem is alleen, als ik hem tege kom in RL dan is de kans groot dat hij me weer gaat zoenen.

vast niet waar je vriend bij is dus het is handig dat je zorgt dat er altijd iemand bij je is, maar dat kan je niet eeuwig doen dus zo`n goeie tip is het ook weer niet

vertel hem rustig dat je al een soort van vriend hebt. hij gaat je wsl niet gelijk wat aan doen want hij heeft daar geen reden voor. mocht ie je gaan bedreigen of iets, naar de politie ermee.

een kennis van mij werd een keer bedreigd door een vriend via allemaal smsjes enzo, en toen kwam de politie er ook bij. ze reden af en toe langs dr huis en ook langs zijn huis dus toen kapte die er al snel mee.

Jaa, uhmmm sorry. Daar ben je vet mee. GA VERDOMME NAAR IEMAND TOE, JIJ!

onderhand ben ik serieus zeker dat je aandacht zoekt.

@mbrk Sorry maar ik begin jouw reacties nu sirieus een beetje zat te worden. Als je niks anders kunt zeggen zou je dan weg willen gaan? Als je goed zou hebben gelezen zou je weten dat ik ondertussen naar mijn vriend ben gegaan, en aan het chatte ben met de kindertelefoon

Daar twijfel ik aan, zijn beste vriend heeft nog een litteken van het mes van J op zijn hand staan…

Eindelijk,je bent verstandig geworden…
Ik heb pas 15x gezegd ga naar iemand toe. En dat deden de andere ook.

Iemand die een mes en/of pistool bij zich draagt interesseert het vast niet in wat voor problemen hij/zij kan komen…

Enige “advies” wat ik kan geven is zo min mogelijk met hem in contact komen.

@MBRK zoals ik al eerder heb gezegd, had ik zo mijn redenen waarom ik naar niemand toeging, en waarom ‘eindelijk’? Ik heb in het begin al gezegd dat ik naar mijn vriend ben gegaan.

En BlackShadowZ nog gechat met de kindertelefoon?

jup! Ze hebben me echt geholpen! Ik ga vaanvond samen met een vriendin via msn proberen te zeggen tegen J dat hij moet stoppen :slightly_smiling_face: