Ik duurf geen nee te zeggen....

Ja ik ga inderdaad met vrienden enzo :slightly_smiling_face: Mischien moet ik me ook niet zo druk maken, maar veel mensen zeggen ook; De eerste x dat ik hem zag, was ik gelijk bang voor hem.

Zeg dat je niet wil zwemmen vandaag en vermijd verder gewoon het contact met hem. Zou echt niet te bang gaan worden dat hij je wat aan wil doen hoor, ik zie daar geen enkele reden voor. Maar zorg in ieder geval wel dat je bij hem uit de buurt blijft en dat je geen contact zoekt.

@bumbleskittle tja, maar sommige mensen…
@Shire ja met het enige gevolg : Blijf maar binnen tot je 18de

Nou… Je kunt bijv. Naar de politie gaan? Je oma,tante,neefje,whatever? Impuls? Jeugdzorg? Kindertelefoon WHATEVER, er is zoveel. Nu denk ik persoonlijk dat je aandacht zoekt, want elk mens weet toch wel dat je dan bij iemand moet aankloppen.

Wat lastig zeg, maar HALLO nee is nee!
Zeg gewoon tegen hem dat je niet zo’n zin hebt om te zwemmen. Zie je hem op het festival, gewoon aardig tegen hem doen maar wilt hij verder wat afspreken, ga daar dan niet op in. Je bent op een festival met dus genoeg mensen en zorg dus ook dat je niet alleen met hem komt te staan maar blijf bij de mensen/de vrienden waarmee je bent. Ik zou het toch wel aangeven bij je ouders, ik vind het nogal wat!
Geef gewoon aan dus dat je met vrienden buiten was en dat daar ook jongens met scooters waren en dat 1 zelfs een wapen in zijn scooter had. Verder geen details, het zoenen etc. Maar wacht de reactie van je ouders eens af.

Het is trouwens illegaal dat hij een wapen bezit, hij zou er een flinke straf/boete voor kunnen krijgen. Houd dit ook in je achterhoofd. Hij zal dit echt niet zomaar gaan gebruiken of laten zien.

De allerbelangrijkste tip, kijk uit! En de kindertelefoon of de jongerentelefoon bellen/chatten lucht ook even op!

@MBRK uuhm sorry?

@Suussiiee bedankt!Hier kan ik echt wat mee :slightly_smiling_face: Ik ga denk ik even met de kindertelefoon chatten als die open is :slightly_smiling_face: bedankt!

@BlackShadowZ ik weet niet of je de kindertelefoon zomaar mag bellen maar ik neem aan van wel. Ik weet alleen niet of ze er wat aan kunnen doen aangezien hij je niet heeft bedreigd. Maar hij bezit wel een wapen dus…

Omg, hallo doe is even normaal.
Denk is even na, hij heeft toch niets verkeerds gedaan? Hij heeft haar niets aangedaan, dus waarom zou ze naar instanties moeten bellen?

Gewoon ontlopen, laten vallen dat je iemand anders leuk vind/met iemand anders bezig bent, geen interesse tonen. Gewoon laten merken dat je hem niet interessant vindt.

@mariskaxo nee inderdaad, maar mischien kunnen ze me wel tips geven over wat ik moet doen etc :slightly_smiling_face: iig bedankt voor je tips :slightly_smiling_face:

@amanddaa ik zal he proberen :slightly_smiling_face:

Hij heeft op zich niets verkeerd gedaan maar de kindertelefoon of jongerentelefoon is ook geen instantie die voor haar wat zou kunnen doen als je puur kijkt naar stappen tegen hem. Het is meer dat ze haar hart even kan luchten bij iemand en misschien nog een handige tip krijgt! En daar is helemaal niets mis mee!

http://www.kindertelefoon.nl/begin-chat hij gaat om 2 uur open en je mag maximaal 30 minuten kletsen!

@Suussiiee bedankt voor de link!

wat een erg verhaal… ne zeggen zal ik ook vooral niet zeggen dan ben je zo ontzettent bang maar seks met een vreemde wil je ook niet. ik zou als ik jou was het niet durfen aan mijn ouders te vertellen. maar het is wel verstandig.

Zeg tegen hem wat je tegen ons heb gezegd, ok behalve dat van dat geweer dan.

Ja dat snap ik, maar haar manier van reageren irriteert mij even. Jeugdzorg en dat soort dingen vind ik wel een beetje ver gaan, zou ze die bellen. Kindertelefoon is inderdaad een optie.

@boylovertjuuh ja daar heb je inderdaad gelijk in, maar het enige wat mijn ouders zullen doen, is mij tot mijn 18de binnen huis houden.

Hoe oud ben je als ik vragen mag, op je profiel staat dat je achttien bent?

Ik weet niet of je ouders zo zullen reageren. Mijn ouders verbazen me ook keer op keer weer met hun meevallende reacties. Als je het een beetje globaal verteld kunnen ze je misschien ook nog wel op je gemak stellen!

BlackShadowZ je hebt wel gelijk mijn vriend was een keer tijdens het stappen inelkaar geslagen hij zei het tegen zijn ouders. en nu gaat hij misschien al wel sinds een half jaar nooit meer ergens heen. ( het is nu wel uit hoor )

Ja ik ben net 18 geworden, dus dat betekent dat ik gewoon een jaar huisarest krijg :stuck_out_tongue: Na mijn 18de kunnen ze me niks meer verplichte,

We zitten thuis een beetje in een lastige situatie(pa en ma zwaar overstresst) en ik wil ze eigelijk deze zorge er niet nog eens bovenop doen.