Ik duurf geen nee te zeggen....

hoihoi,
ik hoop dat er mensen zijn die mijn verhaal willen lezen :slightly_smiling_face:

Gistere ging ik even met vriendinnen naar buiten, gewoon wat rondhangen. En toen kwamen twee vrienden van een vriendin van mij. Een van die vrienden was J, 17 jaar. We waren gewoon gezellig wat aan het kletsen en J kwam over als een leuke spontane jongen.
Maar het ging regenen dus wilde we even ergens een beschut bankje zoeken met zijn allen. Ik had de hele dag paardgereden, gejogt etc. dus ik zag het niet zo zitten om ver te fietsen. Dus mocht ik bij J achterop de scooter.
We moesten best ver rijden, dus toen we bij een bankje aankwamen moest J even tanken. Ik ging mee, gewoon omdat het een aardige jongen was. De rest van de groep bleef bij het bankje.
Terwijl we stonden te tanken, kustte J mij ineens!DIt wilde ik absoluut niet, ik ben met een andere jongen bezig!Op dat moment stond ik verstijfd van angst, hij is 17, 2 koppen groter,oorbellen,tatoeages en liep al de hele tijd met een zakmes rond. Toen hij binnen ging betalen, wou ik zijn zadel dicht doen, toen schrok ik me dood,…Er lag een geweer in. Nu durfde ik dus absoluut niks meer te zeggen.
Ik hoopte dat het hierbij zou blijven, maar hij was viavia aan mijn msn gekomen. Nu wilt hij dus dat ik vandaag meega zwemmen ets. En heeft al een paar x laten vallen dat hij ook seks met mij wilt…Nee zeggen,…dalijk heb ik een geweer tege mijn hoofd staan…

help?

Je zit nu op msn dus je kunt gerust nee zeggen, hij komt heus niet naar je huis met zijn geweer om je neer te schieten. Ik denk sowieso dat je gisteren ook wel nee had kunnen zeggen zonder dat je daarmee dood in een greppel zou komen te liggen, maar misschien ben ik wel te naief.

Zeg 't tegen je ouders.
Alles, helemaal vertellen.

binnekort is er bij ons een heel groot festival, en iedereen gaat daar naartoe. Hij dus ook…En ik ben bang als ik nu op msn nee zeg, dat hij dat op dat festival ruzie gaat zoeken. :blush:

En mischien had ik gistere wel nee kunnen zeggen, maar bij dat soort dingen sta ik niet zo sterk in mijn schoenen.(voor de reden hiervan kunje me note)

@MBRK Ik heb een erg slechte relatie met mijn ouders, het enige wat ze zullen doen is mij nog strafgeven omdat ik op een scooter zat…

JIJ SUKKEL, VERTEL HET AAN JE OUDERS.

DAN VERTEL HET IEMAND ANDERS, JE KUNT DIT NIET ZELF OPLOSSEN.

Heb je geen vrienden aan wie je het kan vertellen!

Ik kan hier echt boos om worden…

Dat intreseert mijn ouders geen hol, die zeggen jouw problemen zoek maar lekker een oplossing en hou ons erbuiten

Dan vertel je het iemand anders.

@youregorgeous een aantal vrienden weten het ook

zo veel mogelijk uit zijn buurt blijven, blokkeer hem op msn, als je hem ziet gewoon normaal//aardig blijven doen. voor de rest geen tips, sorry.

@MBRK naar wie ik nu kunnen gaan? School is dicht, en vrienden kunnen weinig voor me doen

@houmevast dankje :slightly_smiling_face:

Bel de kindertelefoon?

Als hij ruzie gaat zoeken dan is hij wel heel zielig. Serieus, als iemand je niet wilt dan wilt degene je niet. Je moet gewoon durven nee te zeggen, of je het wil of niet!

Omg! Maar, als je je ouders verteld dat die jongen een geweer bezit gaan ze zich toch wel zorgen maken?

@mariskaxo mag dat zomaar? Ik dacht dat dat alleen was voor als je thuis problemen had :blush:

succes meis, probeer hem gewoon hem niet meer te zien, en gewoon naar het festival gaan, je gaat waarschijnlijk toch met je vriendengroep, er zijn zoveel mensen, hij kan je niets aandoen.