ik durf niks bij me vriendje te doen

haaai allemaal,
ik weet dat dit mijn eerste topic is
en dat het misschien wel raar is dat ik hier meteen over begin…
maar ik zit al een tijdje met de vraag, wat ik nou moet doen
ik heb al langer dan een half jaar een vriendje
en hij heeft mij wel al gevingerd etc…
maar nou wil ik hem ook wel aftrekken, alleen nu ben ik
bang dat ik er in faal, omdat het mijn eerste x is en dat ik het dan fout doe.
ik heb dit ook al tegen hem gezegd, en hij zegt ik wil je helpen enzo…
maar stel ik wil hem aftrekken… hoe geef ik dan aan dat ik hulp wil…
en wie weet echt handige tips , niet van gewoon op en neer gana
maar hoe stevig je hem vast moet pakke , en wat de beste positie is… ? en hoelang duurd het ong tot een jonge een stijve krijgt ?

alvast heel erg bedankt meide !
xxxxlloves

Je vriend biedt aan te helpen en je vraagt aan ons wat jij het beste kunt doen?

jaa omdat ik het nogal sgamend vind om hulp te vragen

Ohgod. Kom op… Probeer het uit en zie wat ervan komt. Je vriendje wil je helpen.

En de beste positie? Wtf.
Daarbij is aftrekken gewoon simpelweg heen en weer … Dus ik weet niet wat je anders wilt gaan doen.

Waarom meteen zo’n reactie altijd…
Ik snap het best dat dat spannend is de eerste keer, maar probeer het inderdaad gewoon uit en zó erg kan je er niet in falen hoor :wink:

Omdat dit gewoon onzin is :’) dr vriendje biedt zelfs aan om te helpen. Hij lácht niet eens.

Eerste keer is altijd eng maar je hoeft echt niet bang te zijn probeer het gewoon en vraag aan je vriend wat hij lekker vind

Alsjeblieft mensen! Ik begin redelijk wanhopig te worden, het is BESCHAMEND, niet sgamend. (Schamend is ook geen woord)

Ergens in een ander topic heb ik uitgebreid uitleg gegeven (ik lijk wel gek, voor het internet konden mensen toch ook zelf wel bedenken wat ze moeten doen?)
Dat zoek ik wel even voor je op.

Hem niet durven aftrekken-topic

En hier heb ik mijn beschrijving geplaatst:

Help dit is te schamend-topic

Je bent nieuw hier, maar er bestaat op dit forum een zoekfunctie, tik daar aftrekken in en dan vind je vast nog meer. Succes!