Ik durf niets te doen bij hem...

een maand geleden begon er namelijk een jongen met mij te praten op chat , ik natuurlijk helemaal blij omdat hij mijn crush is . Na een week hebben we samen afgesproken in de Mc donalds enzo…(ik was de hele tijd super stil , en bij mijn vriendinnen ben ik meestal heel actief ) maar dan opeens stopte hij met sturen na ons afspraakje, ik wist niet waarom ? tot ik hoorde dat namelijk ook al de hele tijd aan het sturen met een goede vriendin van mij ! Ik en mijn vriendin vechten (niet letterlijk ) om hem , maar het probleem is dat zij nogal heel open is en totaal niet verlegen is en naar hem durft toe te stappen op school en andere dingen doet…en ik ben verlegen, durf zelfs bijna niet te lachen naar hem als ik hem zie… waardoor die jongen haar nu leuker vind dan mij .

Mijn vraag :
Hoe toon ik interesse op school in hem , en moet ik zorgen dat hij mij ook wat leuker zal vinden ondanks ik zo verlegen ben …?

ohja , we sturen nu wel wat terug naar elkaar maar niet gelijk drie weken geleden , en dat wil ik terug :frowning_face:
en mijn vriendin stuurt de HELE tijd met hem ( ik weet dat omdat mijn beste vriendin haar gsm heeft kunnen afpakken en de berichten heeft gezien) met duizend kusjes en ook flirt ze super veel met hem …

Dankjeeee xx

Je wil een jongen hebben die niet eens 100% voor jou gaat? Desperate much.

Idd ik wete het , maar in het begin wou hij wel maar omdat mijn vriendin allemaal al veel meer ervaring heeft gehad durft zij veel meer bij hem . en moest ik dat nu ook doen zou hij wel 100 % voor mij gaan denk ik… :wink:

blijf gewoon jezelf en als hij voor haar kiest heb je niet fake gedaan iig.

Het feit dat je niet echt heel open bent bij hem wilt misschien zeggen dat er de klik niet echt is tussen jullie? Ik ben ook gigantisch verlegen, maar toen ik mijn huidige vriend leerde kennen (hij zat bij me op school maar sprak er nooit mee tot hij per toeval op facebook een berichtje naar me stuurde die eigenlijk bedoeld was voor een vriendin van hem) was ik heel los. Ik had schrik om hem in het echt te zien want ik weet dat ik dan ook niets durf, maar ook daar durfde ik er gewoon mee te praten en plaagde we elkaar een beetje!
Dus, misschien is hij toch niet helemaal de juiste voor jou lieve meid.
Xx