ik durf niet :$

Hee,
ik zit met een probleempje
mijn vriendje komt heel vaak bij mij
maar nu vraagt hij of ik ook bij hem wil komen maar ooh dat durf ik niet :blush: stom he ! ik ben bang dat ik daar thuis iets verkeerds doe. of dat die moeder allemaal moeilijke vragen gaat stellen :astonished: pff en nu ?
groetjes (l)

haha,
dit heeft iedereen
ik was zo zenuwachtig om voor de eerste keer bij hem te komen!
maar het komt vast helemaal goed,
je moet je gewoon mooi maken, dat je je ook helemaal mooi voelt, en dat ook uitstraalt!
en dan komt het helemaal goed, dat weet ik zeker!

z’n moeder gaat echt geen moeilijke vragen stellen, lijkt mij. en anders gewoon antwoord gegen. geen geen politiek correcte antwoorden geven want dat komt gemaak over. maarja doe als of je bij een vriendin thuis komt.
succes

Het komt vast wel goed joh ;p
Gewoon vol zelfvertrouwen (niet te arrogant natuurlijk xD) daarheen gaan en het komt echt wel goed ^^
Veel succes en veel plezier =)

Gewoon vriendelijk hoi zeggen en een hand geven. Doe maar gewoon wat je altijd doet, forceer je niet.

hier een paar tips .

1. kleed je niet te bloot geen inkijk super korte rokjes/broekjes
    2.kijk niet chagarijnig
    3.lach om haar grapjes
  2. ga niet te gemaakt doen zoals: Goeiemiddag hoe gaat het met u.
  3. probeer je gewoon op je gemak te voelen net zoals als je bij je vriendin thuis komt.
  4. hou het boven een beetje rustig want daar kan ze ook nog wel eens op afknappen! xD

Succes !

ik vind 't juist eng om mn vriendje bij mij thuis te laten komen ( niet dat
ik nu een vriendje heb hoor. maar zowieso ) maar je hoeft nergens bang voor
te zijn denk ik hoor… hou de tips van BubbleGumGirl maar in je achterhoofd
dan komt 't wel goed ;p

Ik snap eigenlijk niet wat er mis mee is. Ik praat altijd zo met onbekenden, zo ben ik, dat is niet gemaakt, eerder beleefd.

^Dat is idd gewoon beleefdheid.

gewoon jezelf zijn!

gewoon eerlijk en jezelf zijn… ik vind het ook altijd wel spannend om de eerste keer de ouders van m’n vriend te ontmoeten hoor, maar het valt vaak reuze mee! :grinning:

Ach het zal echt wel mee vallen. Ik was ook echt zenuwachtig de eerste keer toen ik bij hem thuis kwam. Toen was hij nog niet eens me vriendje. Probeer gewoon zo normaal mogelijk te doen en maak je niet te druk. Het zal allemaal wel goed komen.

Beleefd zijn, jezelf netjes voorstellen en gewoon jezelf blijven.

succes meis,

: )

haha hier hoefi k niks meer aan toe te voegen. :slightly_smiling_face:

stel jezelf voor &je hoeft echt niet veel te vertellen tegen zijn ouders maar doe wel alsof je je op je gemak voelt:$

Ik vond het de eerste keren ook heel eng om naar mijn vriendje toe te gaan. Vooral toen ik ging dineren met zijn familie. Maar je zult zien dat het altijd meevalt. Ik voel me nooit snel op me gemak bij andere mensen thuis, en ook niet bij iemands ouders. Maar nouvind ik het helemaal niet erg. =)

Dus gewoon doen, het zal echt meevallen hoor

Gewooooon jezelf zijn komt het altijd goed ! succes ermee