ik durf niet..

Heey meiden,

Ik zit met een probleem, ik zou mn vriend heel graag willen aftrekken/pijpen hij wil dat ook, maar ik durf niet. Hoe kan ik m er overheen zetten om het toch te doen? Enn graag alleen advies en geen lullige reacties want ik wil het echt maar ik durf het gewoon niet… ik schaam me er echt voor ;$
xxxx

Als je het niet durft moet je het niet doen.

Misschien ben je er nog niet klaar voor?

Dat ja. Je bent er waarschijnlijk nog niet klaar voor.

schaam je jezelf mischien ervoor? bang om de stap te maken? het is niet dat je er meteen niet klaar voor bent…

mischien kan je eerst lekker zoenen etc, of eerst samen douche dat je je op je gemak voelt, dan gaat het allemaal vanzelf :slightly_smiling_face:

ik vind die gedachte ook vrij angstaanjagend, niet omdat ik er niet klaar voor ben maar gewoon omdat ik bang ben dat ik iets verkeerd doe… dus was tips zouden altijd welkom zijn :wink:

@thereckless ja ik heb dus precies hetzelfde…

als je bang bent dat je iets verkeerd doet, moet je misschien aan je vriend vragen wat hij lekker vindt?

Ja dat kan ik doen, maar ik heb gewoon nog wat vraagjes zoals: gaat het als ie zijn broek nog aanheeft want dat lijkt me gewoon zo ‘krap’ :p? en wanneer moet je ermee stoppen :p?

in zijn broek is het zeer moeilijk, dus het best gewoon openmaken en beetje omlaag doen xD
stop ermee wanneer jij wilt, wil je dat ie komt of niet =P dusja

haha thank you :stuck_out_tongue: ik vind het gewoon ook eng dat hij wel al weet ‘hoe alles moet’ en ik niet en dat maakt me nogal onzeker ook…

hij is dus welleens verder gegaan met meiden? geeft idd meestal geen fijn gevoel nee, maarja, je kan vrij weinig fout doen… :slightly_smiling_face: en anders kan je het toch altijd aan je vriend vragen… =P het is niet voor niets je vriend ! =^_^=

ja idd! het lijkt net alsof hij zegmaar de pro is en weet hoe het moet, ik voel me dan best wel onzeker want ik weet dat niet…

ik vond het ook heel eng in begin,je moet je echt nerges om schamen. het komt echt vanzelf (: als je bezig bent met hem,kan je vragen wat hij leuk vind,zo weet je dat je het goed doet (: succes (:

Dan ben je er duidelijk nog niet klaar voor. Niet doen dus.

ik snap niet waarom mensen zeggen dat je er niet klaar voor bent? ._.
bang zijn is niet automaties niet klaar zijn…
kunnen ze zelf denk ik ook wel over oordelen xD heb het gevoel dat mensen dat zeggen omdat mensen te jong zijn tegenwoordig, maar dat gaat ze toch niet tegenhoude ;o
ALS ZE HET MAAR VEILIG DOEN ! =P

ben ik het eigenlijk helemaal mee eens

@katariinaa dankje ^^

ik heb zelf ook een keer gehad dat ik een heel lief vriendje had, en ik voelde me ook mezelf bij hem enzo, en toen wou hij op een keer dat ik hem ging aftrekken.
maar ik durfde het ook niet, en ik had er eigenlijk ook niet zo heel veel behoefte aan.
nu heb ik een nieuwe vriend en ik ben 2 jaar ouder, en ik ben met hem voor het eerst verder gegaan, en dit keer voelde het wel goed, hij vroeg niks maar ik deed het uit mezelf, en ik was niet bang om het fout te doen want ik voelde me op mn gemak bij hem en ik vroeg hem gewoon wat ik precies moet doen en nu vind hij dat ik het zelfs beter kan dan als hij het bij zichzelf doet haha.
dus het is een kwestie van oefenen (ok dat klinkt lelijk) en misschien ben je er nog niet helemaal klaar voor. want nu ik er op terug kijk weet ik dat ik er toen nog helemaal niet klaar voor was…