ik durf niet?!

Ik durf me vriendje niet af te trekken
ik ben er echt wel al aan toe maar ik ben bang dat ik het verkeerd doe…
hij doet wel altijd dingen bij mij enzo & hij is er nu volgnes mij een beetje zat van dat ik steeds niets durf te doen
iemand tips?

Nee, ik heb geen ervaring. Je kan het gewoon proberen toch? Hij zal het vast wel zeggen als het niet goed gaat.

:’)

Je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt. Hij kan je eventueel toch tips geven. En als het verkeerd gaat, so what? Als hij echt van je houd maakt het hem heus niets uit hoor.

durfde het zelf ook niet bij mijn ex ;s

Daar moet je je gewoon overheen zetten, want daarna voel je je waarschijnlijk niet meer zo.

Ik durfde het ook niet bij mijn ex. Ik zat wel elke keer met mijn hand in de buurt zeg maar, maar ik durfde de echte stap niet te zetten en toen pakte ie m’n hand ineens vast en stak het in z’n broek. Dusja, dan was ik ineens over die drempel heen en heb ik het gewoon geprobeerd. Veel kan je niet verkeerd doen hoor. En als je toch twijfelt of je het goed doet, kan je het gewoon ff vragen of je het goed doet.

Inderdaad gewoon vragen, moet toch kunnen in een relatie vind ik.

bedankt, ik denk dat ik het dan toch maar ga proberen de volgende x

ik bedoel hier verder niks mee, maar aftrekken is echt zo lame:)

ontopic: gewoon doen, je voelt je daarna beter, tenminste als je er aan toe bent, en anders kan je jouw hand laten leiden door zijn hand? dat is ook wel een goede manier;) succes!

dat doet hij al heel vaak, hij doet heel vaak mijn hand bij zijn onderbroek enzo maarja dan durf ik nog niet

zeker weten dat je er klaar voor bent?
je kan het ook gewoon doen zonder te kijken

Dit dus:’)

Laat zeggen wat hij wil alleen als jij echt er klaar voor ben dan doe wat je wilt niet omdat hij dat wilt.

Dat had ik ook zo vaak.
Maar toen deed ik gewoon zn riem en zn broek los en toen deed ik mn hand in zn broek.