Ik durf niet

Ik ben nu een tijdje samen met mijn eerste vriendje. Hij heeft voor mij wel al een vriendin gehad, en is op het gebied van seks dus een stuk meer ervaren dan ik. In het begin vond ik het daarom ook mega eng om iets bij hem te doen (aftrekken, pijpen) omdat ik bang was dat ik iets fout deed oid. Uiteindelijk heb ik me daar over heen gezet en het gewoon gedaan. Ik vond het best leuk, heb er zeker geen vervelende ervaringen oid aan over gehouden.

Pas merkte ik dat ik hem ineens niet meer durfde te pijpen. Een keer of 2, 3 niet gedaan en toen durfde ik ineens ook bijna niet meer met m’n hand daar beneden te komen. Hij merkte dit ook, dus we hebben er over gepraat en daarna heb ik hem weer een keer gepijpt en afgetrokken.

Maar hoe zorg ik er nou voor dat ik het de volgende keer niet meer eng vind? Het is niet zo dat ik er niet klaar voor ben of niet wil, ik vind het leuk om te doen maar als we in bed een beetje bezig zijn blokkeer ik echt bijna door de gedachte dat ik ook iets bij hem moet gaan doen.

Is er een keer iets vervelends gebeurd terwijl je daarmee bezig was? Is hij een keer niet klaargekomen waardoor je misschien bang bent dat het niet goed was? Heeft hij een keer een opmerking erover gemaakt?

Ga even terug in gedachten en bedenk voor jezelf of het ergens vandaan komt.

@Falathiel

Nee dat is juist het rare. Er is niks vervelends gebeurd, niks dat de oorzaak zou kunnen zijn van het feit dat ik het ineens niet meer durf. Dat maakt het ook zo lastig, ik heb namelijk geen idee waar het vandaan komt.

@PeterPan

Ik denk dat je daar inderdaad wel een punt hebt. Ik denk veel te veel na en loop mezelf daar als het ware een beetje mee op te fokken.

up :flushed: