Ik durf niet

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn verloofd. We gaan trouwen als hij vrij komt (uit de gevangenis). Het wordt mijn eerste keer met hem op de huwelijksnacht en ik vind het echt heel eng. Ik heb het nooit eerder gedaan omdat ik Marokkaanse ben en het in onze cultuur pas na het huwelijk wordt gedaan, maar mijn vriend heeft het al wel gedaan en hij heeft ervaring. Ik ben echt bang dat ik het fout doe en dat het niet lekker is en ook denk ik dat het pijn gaat doen. Heeft iemand tips hiervoor? En ook zit ik er een beetje mee dat hij wel al ervaring heeft en ik niet, ik vind het jammer dat ik mij wel voor hem bewaard heb maar hij zichzelf niet voor mij en daardoor lijkt het minder “speciaal” :’)

En ik denk ook dat ik helemaal stuk zou gaan als het gebeurt omdat ik te snel moet lachen om de meest rare dingen, dus dat het gewoon vernederend wordt…

(Gosh als ik dit teruglees klinkt het echt heel erg raar, maar ik zit op een anoniem account dus nja oke)

Alles komt goed. *Najib Amhali voice*

Komt wel goed. Meestal gaat het wel een beetje vanzelf, en je vriend zal heus wel voorzichtig met je zijn. :wink:

Even on the side: ik snap niet dat het bij jullie dan wel oké is dat jongens maar wat rondneuken (om het zo maar te zeggen). Niet dat bijvoorbeeld christenen altijd maar zo braaf zijn maar bij degenen die zich vrij strikt aan dat geloof houden is het ook voor jongens not done om voor het huwelijk ontmaagd te worden.

Jongens vinden het over het algemeen juist fijn als jij nog geen ander hebt gehad. Ze willen je graag leren hoe het allemaal zit en je hoeft écht de eerste keer nog geen beest in bed te zijn hoor! Met de pijn zal het wel meevallen en bloeden is vaak ook een fabeltje. In bijvoorbeeld Marokko (vooral het platteland waar de mensen nog wat…tja…primitiever (?) leven, niet zo gemoderniseerd zegmaar) zijn er meisjes die stiekem wat kippenbloed op de lakens smeren omdat de familie ‘bewijs’ wil van de ontmaagding die inderdaad in de huwelijksnacht hoort plaats te vinden. Ik hoop ook dat je weet dat er niet zoiets is als een maagdenvlies. Je vagina is gewoon nog nooit ‘opgerekt’ geweest om het zo maar te zeggen, en de eerste keer dat dat gebeurt dan kan er wat weefsel kapot gaan waardoor je eventueel zou kunnen gaan bloeden.
Ik hoop dat je wat meer gerustgesteld bent.

Mag ik vragen of dit zeer binnenkort gaat gebeuren? En waarschijnlijk wil je het niet zeggen maar ik ben altijd benieuwd in dit soort gevallen waarvoor hij vastzit :cold_sweat:

Goed van jou dat je hebt gewacht. Als je vriend een beetje empathisch vermogen heeft dan snapt hij wel dat het voor jou spannend is en dat je zenuwachtig bent. Vertel het ook tegen hem, hij zal het echt wel snappen. En als het pijn doet geef je het gewoon aan en probeer je het op een andere manier. & het is zeker wel speciaal!

Tja, als mijn vriend uit de gevangenis kwam,
had ik ook niet gedurfd.

nuff said.

Dit klinkt veelbelovend.

Ik vind dat een beetje raar gezegd. Omdat haar vriend in de gevangenis zit betekent niet dat hij gelijk een drie dubbele moordenaar en verkrachter is… iedereen maakt fouten, maar het gaat erom wat je ermee doet nadat je die fouten hebt begaan.

Ik ga er vanuit dat als jullie gaan trouwen hij van je houd en het echt wel gaat begrijpen als je gespannen bent en je alleen maar wil helpen. Dus bespreek het van te voren, eerlijkheid is het belangrijkst. Samen kunnen jullie er voor zorgen dat het zo vertrouwd mogelijk wordt waardoor je ook minder gespannen zult zijn.

Je komt niet in de gevangenis zonder reden. Ik vind het zoiets raars om te zeggen: iedereen maakt fouten maar als je daar zit is dat een behoorlijke fout.

en het is een grapje,
neem het alsjeblieft niet zo serieus.

Je hoeft echt niet bang te zijn hoor. En als hij al eerder seks heeft gehad weet hij vast ook wel dat bij een ontmaagding het niet hoeft te bloeden. Gewoon alles rustig aan doen, en zorgen dat je volledig ontspannen bent. En begin gewoon met wat handwerk als voorbereiding :wink:

Ik vind het echt raar dat jullie pas ná je huwelijk seks mogen hebben (de meisjes), en de jongens gewoon random vanaf welke leeftijd dan ook mogen neuken.

Maar waarom moet je dan persé seks hebben? Ik maak eruit op dat je er nog niet echt aan toe bent. Maar ik ga je niet gerust stellen, de eerste keer doet meestal pijn. Dus wees goed ontspannen en nat, en wees niet bang voor de pijn. Dan heb je de minste kans dat het pijn doet. Je vriend weet natuurlijk dat je zijn eerste bent, dus vraag hem om daar rekening mee te houden. En ik heb het al een paar keer gedaan, en ik vind het nog steeds niet echt lekker zoals iedereen roept. Maar dat ligt per persoon verschillend :wink:

Het is niet echt dat je dat zelf onder controle hebt ofzo.

Weet ik. Bij mij doet het nog steeds pijn, omdat ik me onbewust aanspan.

soms heb je zulke vreemde opmerkingen :’) sorry hoor haha

idd