Ik durf niet zo goed.

-

Hoe lang hebben jullie nu?

Ik denk dat je er nog niet klaar voor bent en dat zou ik hem gewoon eerlijk vertellen!

Ik denk dat je onzeker bent.
Ikzelf zou het ook niet durven, ik ben bang dat hij me té lelijk vind.

Als het niet durft, dan ben je er nog niet klaar voor. Dus dan moet het ook niet doen. En je vriend zal je heus niet lelijk vinden hoor. Spreek er nog gewoon een keer met je vriend over.

Je bent er nog niet klaar voor, dus ik zou het nog niet doen als ik jou was.

Niet doen.

inderdaad, niet doen.

Eh… je zegt het eigenlijk zelf toch al? Je vindt het al vervelend als tie aan de binnenkant van je been zit…

Niet doen dus.

Nu nog niet aan beginnen, en praat erover met je vriend dat je je onzeker voelt enzo. Dan komt het vast wel goed!

Niet doen. Ik denk dat je er nog niet klaar voor bent (;

Gewoon nog even lekker wachten tot je je er zekerder over voelt. Niet iets tegen je wil gaan doen, daar krijg je alleen maar spijt van.

Ik zou niet meteen willen zeggen dat je er niet klaar voor bent…
Wat wel een feit is, is dat je onzeker bent.

Je moet natuurlijk niks tegen je wil gaan doen.
Seks is iets dat hartstikke fijn hoort te zijn, en waar beide partijen sámen van moeten kunnen genieten.

Communiceer er met je vriend over.
Wellicht kan hij je twijfels een stukje wegnemen?

ja ik ben het er mee eens dat het op een moment moet gebeuren als jij je er ook goed bij voelt.

ik ben behoorlijk bang iets verkeerd te doen (ben geen maagd meer). dus ik heb geen seks meer. ik zou niet weten hoe ik over die onzekerheid heen kan komen.

Je moet hem eerst goed vertrouwen voordat je verder gaat, en dat doe je nu niet. Daar kun jij niks aan doen, dat heeft tijd nodig.

Vraag jezelf af waarom je geen seks wilt. Voel je je er nog niet klaar voor? Is het omdat je je lichaam lelijk vindt? Of ben je bang dat ie je pijn gaat doen?

Want als je er nog niet klaar voor bent, dan zeg je hem dat, die moment komt wel. Jouw lichaam? Jouw vriend zou je vriend niet zijn als hij jouw lichaam lelijk vond en eerlijk gezegd, alles wat tieten ( al zijn het kleintjes) en een kont heeft, vindt een man geweldig. En als je voor seks zelf bang bent, werk dan in stappen.

't Moment komt vanzelf hoor.
Je moet 't niet gaan afspreken, dan is het zo geforceerd.
Op een gegeven moment is 't moment er en hoef je er niet over na te denken.
Komt wel goed.

Je voelt het als het goed zit, nu dus nog niet :slightly_smiling_face:
Leuke avatar btw :wink:

Gewoon wachtten en dan komt het vanzelf wel dat je meer zelfvertrouwen erin krijgt enzo! Hij is ook niet perfect hoor!