ik durf niet te vertellen dat ik hem leuk vind

nou kijk *schaam schaam*
ik vind een jongen echt like heel leuk …
maar iedereen in mn dorp kent hem …
dus ik ben zo bang dat ik straks vet voor schut sta als ik het vertel …
iemand tips hoe ik het het beste aan kan pakken …
alvast bedankt :]
<3

Ik heb hetzelfde probleem, alleen zit ie bij mij op school.
Omhoog :slightly_smiling_face:

Of je verteld het hem, staat misschien voor schut, of krijgt een hele leuke tijd met hem

Of je blijft je altijd afvragen wat hij van jou vond en of hy je voor schut zou zetten

Je leeft maar 1 keer dusja, die keuze is dan toch niet zo moeilijk

Doe het gewoon, niet aan je angst denken gewoon doen.

das echt zo lastig ik zit de hele tijd te twijfelen als ik het zeg en hij wijst me af weet direkt het hele dorp het en ik word altijd al zo vervrommeld aangekeken xD

maar het is zo verrot want dan word ik strx vet uitgelachen ofso door zn vrienden xD

Je gaat er niet dood van dus het kan erger

(ja bekijk altijd alles positief xD)

nee maar als je het eng vind stuur een vriendin op hem af, laat ze hem uithoren, wel subtiel natuurlijk

heey dat is best een goed plan ^^ daar had ik nog niet over nagedacht ^^
mn buurjongen kent hem heel goed & ik heb een goede band met mn buurjongen dus ga ik het via hem doen ^^

DANKJEWEL ^^ voor de goede tip <3

Ik begrijp je probleem wel, ik heb het zelf ook. Het is een soort knop omdraaien, gewoon niet denken, maar doen. Het is makkelijk zeggen, en dat weet ik, want zelf doe ik er ook niks aan.

kijk dat meisje boven jou had een goede tip ^^
ik ga het c-ker uitproberen mischien is dat ook handig voor jou ^^

<3

Dat probleem had ik ook, toen heb ik het hem uiteindelijk toch verteld, maar ik moest snel zijn (we waren aan het schaatsen en we waren bijna weer bij mijn vriendin), dus ik dacht Yes! eindelijk ik heb het gedaan :O.

Kom ik er vandaag achter dat ie me niet had verstaan ':confused:

Autch. Pijnlijk.

OMG dat lijkt me zo lullig … durf je het eindelijk en dan gebeurt er zo iets o_O