ik durf niet te pijpen

Hallo!

Ik heb een vriend, 3,5 maand. We wonen al samen en we hebben het erg leuk. We hebben ook seks en hij vingert en beft mij ook. Alleen nu heb ik nog steeds niks bij hem gedaan en hij wil dat graag wel. Ik durf het alleen niet, want ik vind het echt niet smakelijk … Bij mijn vorige ex heb ik het wel gedaan (na een lange tijd) en dat was wel oke. Hij genoot ervan zei hij, maar ik ben gewoon bang dat ik er niks van bak en dat het heel smerig is.

Tips?

Ik zou het gewoon een keer proberen, als je dat wil natuurlijk. Maar je kan er dan best wel eerlijk met je vriend over praten, hoe je er tegenover staat.

hebben we ook gedaan, hij gunt me ook alle tijd die ik nodig heb. maar hij zou het wel graag willen dat ik het een keer probeer.

je woont na 3,5 maand samen?

Maar oke, als je het al eens gedaan hebt, waarom ben je er bang voor dan…
En je kunt er altijd met je vriend over praten

hij had al een eigen huisje dus ben bij hem ingetrokken. ik kan zo terug naar mijn ouders. i know, het is snel :stuck_out_tongue:

maar het is ook meer dat ik het gewoon vies vind … en ook ongemakkelijk. hoe begin ik? het is al een tijdje geleden bij mijn ex …

Ik durfde het eerst ook niet, maar ik heb het gewoon gedaan.
Uiteindelijk viel het me erg mee.
Ik had net als jou dat ik het ook een beetje vies bent en ik wist ook niet echt wat ik moest doen, maar nu gaat het prima :slightly_smiling_face:.

Ik vond het in het begin ook niet echt lekker ofzo, maar dat hij er zo van geniet maakt dat ik het minder erg vind:) Laat hem weten dat je wat onzeker bent en probeer het gewoon:)

ik durfde het ook nooit, maar ik doe nu gewoon niet nadenken gewoon doen.
Dan valt het best mee.
En doe het pas als je het echt wilt, en vraag anders gewoon advies aan hem (:

Ja inderdaad, vooral vragen wat hij lekker vindt! Meer op het topje en dat soort dingen:)

Ik vind het ook niet fijn om te doen hoor. Vind het gewoon niet fijn om te doen.

Ik vind het helemaal niet zo erg om te doen. Vooral omdat mijn vriend het heel fijn vindt. Maar de eerste keer was wel ‘spannend’ inderdaad. Vraag gewoon aan hem wat hij lekker vindt.

Als je niet wil, doe je het niet. Voel je je er beter over, dan doe je het wel.

Als je het echt erg vies vind ga je toch eerst samen douchen.
En je leert het vanzelf, niet bang zijn om aanwijzingen te vragen.

Als je nu al weet dat je het vies vindt, waarom zou je het dan doen?
En ik las ook dat je nog helemaal niks bij hem hebt gedaan? Ook niet afgetrokken? Waarom doe je dat niet eerst dan?

Maar als je toch wilt pijpen, hoe je begint? Ik ging gewoon kusjes over zijn buik geven. En dan kan je zelfs nog terugkrabbelen als je het écht niet durft of wil.

Eerst douchen, en je hebt glijmiddel met aardbeiensmaak wat ook nog best lekker smaakt.
Er is niks moeilijks aan, maar je moet het wel zelf ‘willen’, en niet omdat je vriend het wil.

ik vind het fijn als hij schoon is, vooral in bad is ideaal, ik ben er dus niet vies van en vind het soms best lekker XD

Bij twijfel niet doen…ik zou het wel je vriendje uitleggen…

Gewoon als jullie al zonder kleding zit, naar beneden gaan.

Eerst durfde ik het ook niet, maar het is simpel.

Gewoon een hand eromheen en hoofd in een tempo op en neer. Hand meebewegen en wat tong gebruiken voor variatie. (Voor de eerste paar keer pijpen durfde ik niet meer dan dit.)

En je kan dan gewoon stoppen als het gewoon voorspel is. Dus geen zorgen.

ik had gehoord dat als je er ook nog je hand omheen doet, dat het dan niet zo fijn voelt. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Ik vind het zelf ook altijd vies, maar omdat mijn vriend het zo fijn vindt is het niet zo erg.

Nou, mijn ex vond dat wel fijn, een hand er om heen. Maar mijn vriend zei al dat hij dat niet fijn vond … Maar misschien vind ik dat nog enger want dan moet ik eigenlijk hem helemaal in mijn mond stoppen en dat kan ik niet?