ik durf niet te bellen!

ik (had) een beste vriendin en haar moeder verfde en knipte mijn haar altijd. ( ze is kapper ) alleen , we hebben echt heel erg ruzie! ze heeft heel veel geheimen doorverteld en ze heeft volgensmij al haar ‘vriendschap’ gefaket’
ik moet nu dus me haar laten verven en knippen ( puntjes en highlights ) maar ik ben bang dat zei opneemt ofzo! ( haar moeder is opzich best vaak weg )
mijn moeder wilt niet bellen omdat ze vind dat ik dat zelf moet regelen enzo.

want moet ik doen!

Je kan toch ook naar een andere kapper gaan?

Gewoon dan vragen, is je moeder er ook?

jaa maar dan ben ik gelijk zoveel geld kwijt :S
ik moet het namelijk zelf betalen.
( zei doet het gratis voor mij )

heeft die moeder geen 06. je kan t toch goed maken met je vriendin? beetje lullig dat haar moeder jou gaat knippen ect. terwijl jullie dikke bitchfight hebben?

ophangen als zij opneemt?

als dat meisje zo lullig doet moet je toch juist laten zien dat ze jou niets doet, dat zij je niet in de weg zit en dat je je niets van haar domheid aantrekt, dús ga je toch gewoon bellen?

Gewoon 's avonds opbellen en als je “vriendin” opneemt, gewoon naar haar moeder vragen.

ik vind het wel raar dat ie verwacht dat je gratis word geknipt door de moeder van iemand met wie je ruzie hebt…!
maja heb de ballen om dan er ook iets voor te doen, dus bellen!
bel eventueel mobiel?

je moet sowieso laten zien dat die ruzie niet van jouw kant is. ALS dat tenminste zo is. “waar 2 kijven, hebben 2 schuld.” + check mijn signature.

mijn moeder en haar moeder zijn ook heel goed bevriend. dus daarom doet ze dat gratis.