Hallo allemaal,
Om te beginnen, ik ben een jongen, maar via googlen naar mijn probleem kwam ik op dit forum terecht, dus ik denk dat ik het hier wel kwijt kan.
Ik ben 15 jaar en zit nu met een akelig probleem… Ik heb sinds een paar jaar nieuwe vrienden en ik begin wel iets te merken, hun hadden ook de opmerkingen van:“Voetbal is stom, als je het niet leuk vind gewoon iets nieuws gaan doen!”. Uiteindelijk ging ik met mijn beste vriend in discussie en die zei van ga op Atletiek omdat hij dat zelf ook doet waarschijnlijk maarja. Ik vind Atletiek een erg leuke sport en het lijkt me ook erg leuk. Ik wil graag net als hem bij ATV Venray gaan sporten maarja, dan komt het echte probleem, ik ben erg bang dat ik omdat ik pas begin op mijn 15e het nog helemaal niet kan. Bijvoorbeeld alle technieken, ik ben daardoor erg bang dat ik het buitenbeentje wordt van de groep en er helemaal niks van bak en het allemaal verpruts… Wat zouden jullie doen en hebben jullie nog tips? Als ik wil beginnen wil ik dat na? deze zomervakantie doen. Ik weet niet of het slim is om nog zolang te wachten. Het zou ook fijn zijn als er mensen reageren die zelf onder Atletiek zitten en weten hoe de andere reageren tegenover de andere late beginners en of er meer zijn…
Gr