Ik durf niet met hem

Hooi, voordat ik begin: ik ben 18. Ik heb sinds een tijdje weer contact met mijn (soort van) ex. We gaan over een paar dagen afspreken maar ik weet dat ik niks met hem durf te doen als het erop aan komt. We zijn bijna een jaar samen geweest en het enige wat we deden is dat hij me vingerde. Op de een of andere manier durf ik gewoon niks bij hem te doen (aftrekken, pijpen, ook geen geluid maken tijdens vingeren). Maar als ik aan seks denk vind ik dit weer geen issue met hem?

Met andere jongens heb ik hier trouwens echt geen last van. Alleen als het om pijpen gaat, maar daar ben ik gewoon geen fan van ;).

Op de een of andere manier ben ik bij hem gewoon bang dat ik het ‘slecht’ doe, terwijl ik hier bij andere jongens nooit last van heb? Het is ook niet dat ik me niet op mijn gemak voel bij hem, want ik weet dat ik alles tegen hem kan zeggen zonder dat iets raar is etc. (ik ga het hier trouwens echt niet met hem over hebben, al weet hij wel al dat ik destijds niet durfde te pijpen enzo).

Iemand tips???

Bespreekbaar maken en anders niet doen.

dan ben ik bang dat ik het juist awkward maak voor mezelf

Maar je moet met hem kunnen praten. Als je niet kan praten, dan is seks bijna zinloos.

Bang zijn dat je het ‘slecht’ doet is niet nodig. Je schrijft dat je alles tegen hem kan zeggen, maar dat is dus niet zo. Als je bijna een jaar samen bent en jij durft vrijwel niks bij hem te doen, zou ik dat echt een gesprek waard vinden. Wat heb je te verliezen? En wordt de communicatie daar niet een stuk beter door?

Als ik een jongen was zou het voor mij absoluut een afknapper zijn als een meisje vrijwel ‘niks’ doet, dus ook geen geluid. En als je dit bij andere jongens niet hebt, zit er denk ik wel iets dwars.

Ik zou je echt aanraden dit wél te bespreken.

Ik denk ook dat je jezelf kunt afvragen waarom je bij hem onzeker bent en bij andere jongens niet?

1 like

Dankjewel, je hebt ook gelijk. Ik vind het lastig om over mn gevoel te praten en al helemaal met hem. Hij is de enige jongen waar ik echt verliefd op ben geweest. En dat ik bang ben om het ‘slecht’ te doen is omdat ik dan bang ben dat ik hem teleur stel ofzo…

Dat is denk ik doordat hij de eerste jongen is waar ik iets serieus mee gehad heb, en de eerste en enige is waar ik echt verliefd op ben geweest. Hij is ook best wel ‘populair’ onder meiden en ik kan heel onzeker zijn over mezelf. Ik heb dan het gevoel dat ik hem teleurstel ofzo

gwn nie doen