ik durf niet met hem naar de film

Ik vind 'n jongen leuk, en hij vroeg of ik met hem naar de film wil gaan.
Alleen ik durf niet :frowning_face:
Ik ben nogal onzeker en best wel klunzig enzo.
En ik zie al helemaal voor me dat ik mn geld laat vallen, en ik vind het stom om dan popcorn te eten waar hij bij is en bij de kassa vind ik het stom om de naam van de film te zeggen want vooral als t een engelse is kan ik het niet uitspreken en vooral niet waar hij bij staat! en ja ik vind het gewoon stom om te betalen waar hij bij staat terwijl het de normaalste zaak van de wereld is… ik ben dus van plan om gewoon n half uur eerder daar heen te gaan en mn kaartje te kopen en dan op hem wachten… maar dat is vast heel stom toch?
en ik weet dat t echt nergens op slaat, maar ik denk daar gewoon teveel over na :frowning_face:
Zijn jullie al eens naar de film geweest met 'n jongen die je leuk vind?
En hoe ging dat ? :blush:
xxx

Je moet gewoon laat je klunzigheid met wat het is,en in de film word toch alles donker om de film te kijken.

Wees jezelf meer kan je er niet van maken.

Oh mijn god, je laat je geld vallen!

Je overdrijft en dat weet je best. Stap eroverheen en ga gewoon naar die fucking film.

Dan vind ik samen uit eten gaan veel enger!

Dit inderdaad.

o gos inderdaad hahaha

Mijn vriend vind het juist schattig dat ik niet zo handig ben, elk voordeel heeft z’n nadeel dus :p. Gewoon lekker jezelf zijn en je niet te veel druk maken!

Niet moeilijk doen, gewoon gaan. En ja, je denkt er te veel over na, dus stop met doemdenken.

Gewoon gaan. En als je wel iets overkomt zoals geld laten vallen of wat dan ook, maak er een grapje van en zeg bijvoorbeeld ‘oh wat ben ik toch weer lekker slim bezig’ en lach het van je af.

Lekker gaan joh. Ik snap je wel hoor! Ik ben absoluut geen durfal wat dat betreft, dus nee je stelt je niet aan. Maar (ja supercheesy) een jongen moet jou leuk vinden voor wie je bent. En daar komt hij alleen achter als jullie samen wat gaan doen. En jij ook wat je van hem vindt. Misschien wordt het niks en dan ben je ook weer een ervaring rijker en anders heb je misschien wel een leuke jongen gevonden;)

Een film is juist het slimste wat je dan kunt doen :slightly_smiling_face: Het is donker, en je hoeft geen awkward gesprekken te hebben waarbij rare stiltes kunnen vallen. Het enige wat je doet is zitten en film kijken. Voor de popcorn kun je zeggen dat je geen honger hebt (van te voren wat eten)

Maar denk er zo over na, hij heeft je al mee gevraagd!! Dat betekend dat hij je toch al leuk vind en je neemt zoals je bent :slightly_smiling_face: Dus je hoeft je absoluut geen zorgen te maken… Beeld je in hoe nerveus hij wel niet moet zijn, de eerste stap nemen om jou mee uit te vragen!

Die van mij ook! :slightly_smiling_face:

Dit :slightly_smiling_face: No worries. Hij heeft je uitgevraagd, dus hij vindt jou al leuk.

Inderdaad. Ik knoei heel erg dan. Laatste keer dat ik met iemand uit eten ging (was niet eens een date) ging m’n cassis deels over tafel heen. Nogal gênant.

Daarbij hoef je geen popcorn te eten in de bios. Ik ga vaak zat naar de bios, maar zelden heb ik er een doos popcorn bij. Komt ook deels omdat mijn beste vriend geen popcorn lust en ik het niet leuk vind om in m’n uppie popcorn te eten.

Wees blij dat hij je vraagt en denk er verder niet te veel over na. Iedereen is soms wel eens onhandig en die onhandigheid kan misschien wel het ijs breken doordat jullie er beiden om moeten lachen. Succes!

Ik weet nog hoe zenuwachtig ik was met mijn aller eerste date, ook naar de bioscoop. Maar uiteindelijk was hij zenuwachtiger dan ik en valt die klunzigheid helemaal niet op :’)

En het is donker in de bioscoop dus hij ziet helemaal niet hoe jij popcorn eet :stuck_out_tongue:
Gewoon gaan ^^

Ik ben echt een gigantische kluns en mijn vriend is er onderhand wel aan gewend hoor :’) gewoon erom lachen en niks aan de hand.

Als hij jou serieus op zoiets (kleins) af zou rekenen zou het niet eens je vriendje moeten worden.

De meeste jongens vinden het juist schattig als je een beetje klunzig bent. En je hoeft niet per se popcorn te eten in in de bios, dat doe ik nooit.

Gewoon gaan! Veel plezier

Neem een pinpas mee en eet geen popcorn?
Ga genieten joh!!