Ik durf niet meer

hey

er is vroeger heel wat gebeurd in men leven. Ben vaak misbruikt geweest, heb ook af en toe betaalde seks gehad toen ik nog een drugsverslaving had… nu zijn al die problemen opgelost,maar blijf ik nog met een groot probleem achter.

Vorig jaar heb ik kort 2 relaties gehad, maar toen ik seks had met die jongens lukte het niet echt, ze raakten niet in mij en ik weet niet hoe het komt, vroeger ging dat wel…

Doordat dit gebeurd is durf ik nu geen relaties meer aan te gaan, eerst en vooral omdat ik dan telkens weer heel mijn verleden moet blootleggen, en seks hoort bij een relatie dus als het niet meer lukt is dat ook maar stom…

ik zit hier echt heel hard mee, ik wil verder met men leven, al men vrienden krijgen een relatie hebben geen tijd meer voor mij, dus ik blijf alleen achter en dat ben ik zo beu…

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik kan zorgen dat dit niet meer gebeurd?

zou het ook kunnen dat het aan die jongens zelf lag, want ze waren alle 2 nog maagd…

ik heb dat ook gehad. je moet gewoon rustig aan doen. er zit niks anders op.

En had dat dan een reden? En rustig aandoen, wat bedoel je daar precies mee?

Het begint allemaal met zelfvertrouwen… Voel je je leuk en zelfverzekerd en straal je dat uit? Dan trek je eerder leuke jongens aan.
Heb je eenmaal een leuke jongen, hoef je hem niet alles over je verleden te vertellen.
Als je je dan op een gegeven moment fijn bij hem voelt, dan kun je hem ook best wel vertellen over dat je niet zo goed durft… Als het een leuke jongen is zal hij dit accepteren!
Ga niet te snel met hem iets doen qua seks, maar probeer uit te zoeken of hij echt een leuke jongen is en of je hem kan vertrouwen.:slightly_smiling_face:

Succes & sterkte! xx