ik durf niet in een meiden voetbal team te stappen

hee meiden,
ik zou het echt leuk vinden om te gaan voetballen alleen ik heb een probleem
zoveel meisjes zitten er niet op voetbal in mijn woonplaats en in het team dat ik dan kom zitten hele arrogante meisjes, en ik heb helemaal geen ervaring met voetbal dus dan denk ik dat ze me gaan uitlachen en me alleen maar gaan uitschelden dat ik het niet goed doe enzo. en ik ben ook nog is heel onzeker en geen van mijn vriendinnen willen mee… wat kan ik het beste doen?

Is er geen andere voetbalclub waar je misschien kunt gaan voetballen? Je kunt ook een keer meetrainen met dat team, en misschien merk je dan dat het reuze meevalt met die arrogante meisjes.

dat is dan heel ver weg,

Gewoon gaan, ik heb 10 jaar lang in een meidenteam gespeeld en ben huilend gestopt (ik ga werken vandaar dat ik stop).
Wij hielpen nieuwe meiden mee en zorgden dat ze zich goed voelden.
Geen vooroordelen hebben, gewoon gaan!

Gewoon proberen, ook al ga je alleen maar meetrainen! Als het echt zo erg is, kun je altijd nog stoppen.

maar ik weet hoe arrogant ze zijn want ze hebben bij me op school gezeten…

Hey! Ik zat in dezelfde situatie, ik ben daarom naar een verniging gegaan die 7km fietsen is waar ik niemand kende. En ik ging meetrainen en het was erg leuk! Ik beheers niet die techniek maar ik ben niet bang voor de bal en heb iets balgevoel. Als je dat hebt is het wel iets makkelijker, en ookal ben je bagger en dan ook echt bagger slecht, je leert het wel! Je moet daarvoor dus niet bang zijn; dat ze je dus slecht vinden. Ik zeg doen! Na de zomer ga ik beginnen, en ik ben zo blij dat ik toch voor voetbal heb gekozen!

Alsof zij zelf zo getalenteerd kunnen zijn. Zoiets moet je leren toch? Ik zou gewoon gaan, waarom iets niet doen wat je graag wilt?

ik zit zelf ook op voetbal al een hele tijd, bij onze vereniging zitten wel heel veel meisjes, en zijn er dit seizoen zijn er wel een stuk of 5 bij gekomen, sommige konden het ook helemaal niet maar daar doen we wel heel aardig tegen, ook kwam er iemand bij die heel arrogant was en toen ze bij ons in het team zat viel het best mee en deed ze wel gewoon aardig gewoon proberen dus

gewoon gaan& kijken hoe het is, heb ik ook gedaan!, en bij mij op de voetbal waren ‘de arrogante meisjes’ juist heel aardig
en anders ga je toch naar een andere club&vraag of je ouders je kunnen brengen :stuck_out_tongue: xx