Ik durf niet goed boos te worden...

Hooi Meiden ik zit de laatste tijd een beetje met een probleem…

Ik wist niet zo goed waar ik dit topic moest plaatsten maar heb maar voor hier gekozen.
Ik ben vroeger op de basisschool altijd het lieve meisje geweest dat altijd op alles ja zei en nooit boos werd enzo. Nou heb ik sinds afgelopen 2 jaren gemerkt dat dat niet zo slim van mij is geweest maarja weetje ik was nog klein enzo. Nu zit ik er gewoon heel erg mee dat ik het moeilijk vind om boos te worden op mensen en dat dan te uiten of te zeggen dat ik me aan ze irriteer. Ik zou het gewoon durven zeggen maar altijd als ik het dan wil gaan zeggen gaan dr stemmetjes in mn hoofd van je moet het wel doen je moet het niet doen. Nou doe ik het dan uiteindelijk nooit. En dacht dat dat nooit zoveel uitmaakten, tot ik er ook in mijn relatie problemen mee kreeg. Mijn vriend vind dat ik geen tegenslag bied doordat ik niet boos durf te worden of durf te zeggen dat ik geiriteerd ben zeg maar. En ik snap zijn punt heel goed. Hij is zelf namelijk iemand ie alles eruit gooit wat hem dwars zit. Maar ik wil dus ook gewoon durven boos worden en durven zeggen dat ik me irriteer aan hem enzo, maar op een of andere manier lukt dit gewoon echt niet. En ik weet dat ik het wel zou durven maar uiteindelijk doe ik het nooit. Nou vroeg ik me af of meerdere mensen zich hierin herkennen of dat mensen tips hebben? Ik zou ook nog naar mijn mentor ermee kunnen gaan die vertrouw ik heel erg en is een super aardige vrouw maar wacht eerst hier even alle reacties af.

Sorry voor het lange verhaal maar alvast super bedankt voor al jullie hulp! XX