Ik durf niet bij de Primark te kopen

Hoi meiden,

Ik zit dus met een probleem, want ik durf geen kleren bij de Primark te kopen. Eerst kocht ik daar altijd me kleren, maar als ik ze aandeed op school lachte iedereen me uit. Ze vinden de Primark een beetje ‘goedkoop’. We zijn niet de rijkste en de Primark is echt een uitkomst voor mij want het is niet te duur en er zijn mooie kleren, maar als ik daar me kleren ga kopen en ga aandoen op school ga ik weer uitgelachen worden :[

Wat moet ik doen?

x

Hoe kunnen die kinderen nou weten dat jouw kleding van de Primark komt? Maargoed, je moet je niks aantrekken van die anderen. Het gaat er toch om dat jij het leuk vindt!

Een vraagje, hoe zien die mensen dat het daar vandaan komt?

Ik begrijp je wel een beetje, je wil niet uitgelachen worden, maar het is toch niet hun zaak om met jouw kleding te bemoeien.
wat maakt het uit waar het vandaan komt

Ja hoe weten die dat :’)

hahahaha, echt iedereen vraagt dat

Als die kinderen je uitlachen omdat je kleren daar vandaan komen, komen ze er dus zelf ook. Anders kan je het niet weten.

Niet zeggen dat het van de primark is? en als ze het zelf zien, er gewoon schijt aan hebben. Het gaat er om dat jij de kleren leuk vind!

Gewoon kopen?
Als jij het mooie kleding vind, dan moet je het gewoon dragen en je moet je niks aantrekken van die andere mensen :slightly_smiling_face:

Als ik jou was dan zal ik me echt helemaal niks aantrekken van die meiden die jou uitlachen op school om je kleding! Ze zijn het echt niet waard dat jij je daar druk over maakt. En de Primark is hartstikke leuk juist! Ik vind dat ze altijd superleuke kleding hebben dus ze zijn vast jaloers op je omdat jou kleding veel leuker is :wink:.

Stom en kinderachtig dat ze je daar om uitlachen. Het is niet leuk als je uitgelachen word, maar ik zou het gewoon blijven dragen als je het leuk vind! Lekker je kleding daar blijven kopen!

Gewoon kopen meis :slightly_smiling_face: Primark is harstikke fashionable als je kijkt naar bloggers enzo, dus als jij de kleding leuk vind/het goed is vanwege het geld: Blijven kopen. Die meiden hebben alleen maar hun zin als ze je uit eindelijk in Zara zien lopen, toch?

Een keer ging ik naar de Primark en daar kwam ik een jongen tegen van me klas, zijn moeder wou kleren kopen bij de Primark en hij moest mee. Een dag later lachte de hele klas me uit :[

Koop gewoon man, het is niet de Wibra ofzo

nou dan is die klas een beetje stom. Want er gaan zo veel mensen naartoe. Sterker nog ze komen uit heel het land voor die winkel xD

Er zijn mensen die het hele land over reizen, voor Primark. En jij schaamt je.
Bovendien is het van de buitenkant toch niet zomaar te zien (behalve als ze er zelf ook komen misschien).
Dus ik vind het grote onzin om er niks te kopen.

Wat is er verkeerd aan primarkt? Er komen super veel mensen!
Wedde dat al die meiden het liefst ook kleding bij primarkt kopen maar dat niet doen omdat ze dat niet ‘stoer’ ofzo vinden, dat wilt ieder meisje wel. Kom op, super leuk en goedkoop!

Wat kinderachtig… wat maakt het nou uit waar je je kleding koopt.

1: je ziet het niet
2: het zijn leuke kleren
3: laat ze lekker lullen!?

Als ik iets leuks bij wibra zie koop ik het gewoon hoor…

als die jongen wat tegen je zegt moet je gewoon zeggen:
Je moeder
nee sorry even serieus antwoord waarom zou je ervoor moeten schamen het zijn gewoon normale fashionable kleren en mensen die je uitlachen zijn gewoon zo onzeker over zichzelf dat ze jou maar uitlachen