ik durf niet af te spreken.

Ik leerde een jongen via mijn zus kennen. We praatten steeds meer en nu elke dag, op school heb ik hem wel is een knuffel en een kusje gegeven maar gewoon als vrienden. En gisteren vertelde hij me dat hij me leuk vind… maar ik heb hem nog nooit echt lang gesproken! En nu wilt hij deze week bij mij thuis afspreken maar ik ben best onzeker en ben dus bang dat er stiltes vallen, ik weet ook nooit zo goed wat ik moet zeggen met een jongen… en ben dus bang dat hij me niet meer leuk vind… what to do ? x

Spreek gewoon af , Maar als je er nog niet klaar voor bent doe het dan nog niet doe het wanneer je je er goed bij voelt. Ps : Veel succes nog!
Luister wat je hart zegt !

Het is altijd enger dan het lijkt! Je zult zien, als jullie hebben afgesproken denk je vast; heb ik me hier nou zo druk om gemaakt. Zet je gewoon over je angst heen en doe het!

Precies! En hij vindt je al leuk, dus no worries!

Wat heb je te verliezen?

Succes met je afspraakje. Je hebt niks te verliezen!

Succes met je afspraakje. Je hebt niks te verliezen!

Gewoon afspreken voor alles is de eerste keer… als er stiltes vallen… ach ja zo is het leven

altijd minder erg dan het lijkt tog ? ;p
haha, sorry ^^

Dit had ik dus ook! Het klinkt missen stom enzo… maar het komt wel goed joh! Bij mij is het ook goed gekomen. ^^