ik durf mn nieuwe broek niet aan te doen..

oh ik moet dit echt even kwijt hihi…
ik heb laatst een broek gebleekt en nu heeft hij van zo´n witte vlekken.
hij is heel erg opvallend maar wel super mooi geworden vind ik.
maar ik durf hem denk ik niet naar school aan te doen. ik weet ook wel dat ik me niks aan moet trekken wat mensen van me denken ofzo
maar ik heb toch graag dat mensen mijn kleren mooi vinden.
maarja ik vind hem echt super mooi maar durf het toch niet.

hoe denken jullie hierovern:$

Gewoon aandoen?

Kan je misschien een foto maken?
Ik zou het wel stoer vinden als iemand dat gewoon naar school aandoet. :slightly_smiling_face:

Gewoon dragen wat je mooi vindt. Laat anders een foto zien als je echt onze mening wilt.

is goed wacht, ik zal een foto maken…

mn afbeelding doet het niet sorry…

Als je het zelf mooi vind, zou ik het gewoon dragen. En wacht dan af op de reacties van mensen. Wie weet krijg je wel complimentjes :slightly_smiling_face:

Heb ik soms ook, maar niet nadenken en doen helpt bij mij heel erg. Of het ergste voorstellen wat er kan gebeuren. Dat is waarschijnlijk dat sommige mensen zouden kunnen zeggen “iel je broek is lelijk”, en stel wat dan nog? Zij hebben niks over jou te zeggen.

jezus trek gewoon aan

Gewoon aantrekken die broek!

Gewoon doen!

Iets minder bot kan ook wel, niet iedereen blaakt van het zelfvertrouwen
OT: Maar inderdaad, ik zou de broek gewoon aantrekken, of anders eerst aan je vriendinnen vragen wat zij ervan vinden!

als ze zeggen: wat lelijk, jaa wat dan? Ik snap je helemaal, ik durf mijn neonoranje vest ook niet aan…maarjaah xx

Ik snap jou wel, ik had dat ook echt zo vaak gehad.
Maar echt geloof me, als je die broek twee uur op school aan hebt voel je, je echt goed dat je het toch gedaan hebt! Waarschijnlijk krijg je ook nog eens hele leuke reacties van mensen! Natuurlijk kunnen er ook vervelende reacties bijzitten, maar goed daar moet je, je dan niks van (proberen) aan te trekken, hoe moeilijk en vervelend dat ook is!

Ik zeg: aantrekken! (:

Sorry, maar ik snap echt niet waarom mensen dit soort topics aanmaken. Je weet dat mensen gaan zeggen dat je het aan moet trekken of niet als je dat niet durft.

achja gewoon doen. het is eng, maar wat wil je dan? die broek in je kast drukken en hem nooit aandoen? dat is ook jammer. probeer je er over heen te zetten! je krijgt misschien stomme reacties. maar daarvoor moet je het niet laten. en er zijn ook heus mensen die het juist super leuk vinden en je een compliment geven. dat weet ik zeker!!

First world problems :’)

Als jij die broek leuk en mooi vind moet je hem gewoon aan doen!