Ik durf ik niet

ik heb honkbal of tennis/ badminton altijd leuk gevonden maar durf echt niet op zn club.
Het probleem is dat ik het heel moeilijk vind bij nieuwe mensen te zijn die elkaar dan kennen. Of gewoon uberhaupt nieuwe groepen. Ik heb een sociale stoornis en vind daardoor zulke dingen heel moeilijk, gelukkig mag je altijd wel (gratis) proeflessen nemen. Maar toch het zit me zo dwars ik vind kampen en introducties ook heeelll moeilijk.

Iemand tips ?

Misschien samen met een vriendin zo’n proefles nemen? Ik denk dat dit juist je kans is om uit je schulp te kruipen.

Ja dat is een goede of iemand die ik ken…

Ja precies. Alle begin is moeilijk, maar na verloop van tijd ontstaat er natuurlijk een band met je teamleden en krijg je er vrienden bij. Ik denk echt dat dit een goede boost is voor je zelfvertrouwen!

ja ik heb hetzelfde, ik wil heel graag naar de sportschool enzo maar ik durf niet omdat ik dan nieuw ben. Ook als ik vroeger op een sport wou moest eerst een vriendin mee met de proefles die het zelf helemaal geen leuke sport van ghehe. Maar dat werkt wel het beste denk ik.

Maar dat ik ook juist een punt dat ik er bang voor ben dat dat niet gebeurd en de rest wel vrienden wordt/is.

Als je er zelf maar open voor staat! En er komt sowieso een team spirit, wat het makkelijker maakt om ook daadwerkelijk vrienden te maken. Maar neem een vriendin mee, misschien wilt zij er ook wel op.

Ja ok zal ik vragen. Oh oh ik kom er nu achter dat ik trainer ken maar ik weet niet of hij mij herkent… lol

Oh da’s wel fijn, een bekend gezicht.

Ja grappig maar ik denk als ik zeg dat ik daar gewoond en een namen vn bepaalde mensen dat hij mij wel herkend.

Nog een vraag

Ik heb een honkbal club op internet gezien, ik ben 22 en groep is vanaf 21 maar heet het heren honkbal team!? Maar zullen ze me dan daar zetten of niet ? Gezien weinig ervaring?

Ik zou het niet weten. Qua leeftijd zit je goed, maar naar mijn weten is alleen korfballen een sport waar wordt gemengd toch? Aan je ervaring ligt het niet. Stuur anders een mailtje?

Ja ik ga even mailen

Volgens mij is honkbal alleen voor mannen. Softbal (wat er op lijkt) is voor vrouwen.

Ja volgens mij ook iig gescheiden, maar ik heb gemaild en kijken wat ze terugmailen