Ik durf het niet..

Heeey.

Een jongen die ik leuk vind, zoenen soms bijna
maar ik kap telkens af.
gewoon omdat ik bang ben en hij al aardig wat ervaring heeft .
het is trouwens mn eerste.
dit klinkt mischien HEEEEL dom.
maar is het moeilijk ?
want ik hoor wel eens van vriendinnen; kan hij gaat zoenen?
en dan denk ik van straks doe ik het mega slecht.
ik durf nu gewoon niet verder met hem omdat ik denk dat ik veel te snel ga ofzo of veel slijm

pleeease help me.

xx

1. Als hij je leuk vindt, kan je hem dat toch gewoon vertellen?
  2. Ga gewoon ‘mee’ met wat hij doet.

Iedereen’s eerste keer (met een nieuw iemand) is eng, maar 't komt goed (:

Daar heb ik dus ook last van, maar eigenlijk kan je niets verkeerd doen. Als jullie elkaar echt leuk vinden kan niets daar tussen komen :slightly_smiling_face:

Het gaat helemaal vanzelf! En daar kom je achter als je hebt gezoend, geloof mij maar. :slightly_smiling_face: Succes!!

Eens is de eerste keer. Kom op zeg. Hoe leer je het anders, hij moest/moet het toch ook leren? Maak je niet druk en geniet :wink:

het stelt eigelijk helemaal niets voor.
zoenen klinkt alsof het iets mega groots is, maar dat valt echt super mee.
het gaat echt vanzelf, maak je niet druk joh maar geniet dr van :slightly_smiling_face:

Ik denk dat iedereen dit wel heeft met de eerste keer zoenen.
Ik had het ook. Iedereen vertelde me altijd dat het helemaal vanzelf zou gaan.
Ik geloofde dat niet, want hoe kan het nou vanzelf gaan?
Maar als het gebeurt, dan gaat het echt allemaal vanzelf.
Je moet de jongen gewoon na doen met je tong.
En niemand verwacht van je dat je het de eerste keer zoenen gelijk perfect doet :slightly_smiling_face:

Iedereen moet het een keer leren & dat lukt alleen door het te oefenen toch :slightly_smiling_face: gewoon op je gevoel afgaan en je kunt ook gewoon tegen die jongen zeggen dat je het nog een beetje spannend/eng vindt anders.

gewoon meedoen, misschien kan je het wel:R

Ik heb dezelfde twijfels, bij mij ging het ook een keer bijna, maar toen kapte ik het ook af. Ik ben heel onzeker en ben altijd bang om te falen. Ik geloof het ook niet dat het van zelf gaat, maar dalijk kan ik het niet en dumpt die mij…

dat heb ik dus precies hetzelfde.

misschien ben je nog niet klaar voor een vriendje?

Je moet niet denken dat je het niet kunt. Juist niet. Iedereen doet het op z’n eigen manier en als hij vind dat je niet kan zoenen, is het een zak en is hij je niet waard. Voor alles is een eerste keer, en het is heel normaal dat dat niet meteen perfect gaat.

Ik was ook altijd bang dat ik het niet kon of dat het heel slecht zou gaan en ik geloofde ook niet dat het vanzelf ging, maar het is echt zo. En als die jongen jou echt leuk vind, dumpt hij jou echt niet om een zoen! Dus gewoon doen meid! Komt goed:)

Die onzekerheid blijft altijd, maar je moet niet denken dat je het niet kunt! zoenen is niet iets wat je niet kunt, maar het is iets wat iedereen anders doet. Als je wilt dat die jongen het lekker vind moet je niet gelijk je tong in hem steken maar afwachten wat hij doet en het dan langzaam een beetje nadoen! succes!