ik durf het niet te vertellen,

ik durf niet aan me moeder te vragen of ze een scheermesje voor ,me wilt kopen, we hadden er laatst wel een beetje over, ze weet wel dat ik me scheer, alleen ze heeft er geen gekocht. ik heb het al vaker geporbeerd, maar ik durf het echt niet, Help alsjeblieft!

Koop er zelf?

Koop er zelf een?

je kan zelf ook kopen, zelf er mee aan slag gaan.
ik kocht ze altijd zelf, ik vond gênante om aan me moeder te vragen.

Misschien zelf kopen?
Je moeder zal het echt niet raar vinden om je te helpen hoor.

Als je moeder weet dat je je al scheert dan is er toch geen probleem?

Ze weet al dat je je scheert, wat is er dan nog ‘eng’ ofzo? En koop ze anders inderdaad gewoon zelf.

Je moeder koopt er vast met liefde eentje voor je. Haar kleine meissie wordt groot! Misschien begint ze er zelf liever ook niet over tegen je omdat je het ongemakkelijk vind om het er met haar over te hebben. Vraag het maar gewoon, je moeder scheert zich ook! :slightly_smiling_face:

Of schrijf het sneaky op het boodschappenlijstje erbij.

Nee dat was een grapje. Ik zou het gewoon vragen als ik jou was! Je kan er natuurlijk ook zelf een kopen maar dat kost jou weer geld en dan moet je weer naar de winkel (ik ben een lui persoon, vandaar deze tips). Ik denk niet dat je moeder het raar vindt ofzo, aangezien ze toch al weet dat je je scheert.
Trouwens, als je je al scheert moet je toch al een scheermesje hebben?

ik zeg gewoon altijd,mam de scheermesjes zijn op,of als we in een winkel zijn dan kom ik er mee aanlopen en gooi ik het in het mandje.zeg gewoon ja,ze waren op,het is helemaal niks om je voor te schamen hoor!

Zeg gewoon de scheermesjes zijn op, misschien weet ze niet dat ze op zijn en heeft ze er daarom geen gekocht

Wat is er gênant aan scheren?

Koop t zelf (:
Bij de action heb je heel goedkoop allemaal mesjes
en bij de blokker kun je meestal goedkoop een goed elektrische scheerding kopen!

Dat had ik eerst ook! Maar als je ‘toevallig’ bij de action ofzo langs de scheermesjes loopt dan kan je erover beginnen (;