Ik durf hem niet aan te spreken

Hallo allemaal,

Ik zit in een dilemma, ik ben voor het eerst echt verliefd op een jongen. Ik werk met hem, maar tijdens het werk is hij alleen maar aan het lachen met de andere jongens. Ik heb dus nog nooit enige vorm van contact met hem gehad, als ik er met vrouwelijke collega’s over praat zeggen zij ook dat ze nog nooit met hem hebben gepraat. Het probleem is nu dus, dat ik echt verliefd op hem ben geworden zonder ooit tegen hem gepraat te hebben. Hij blijkt dus een vriend te zijn van een vage vriendin, maar ik ben niet zo goed bevriend met haar om via haar met hem in contact te komen. Hierbij ben ik zelf ook vrij verlegen, dus op hem afstappen zal ik niet snel doen, helemaal niet omdat hij eigenlijk nooit echt praat met de andere meiden binnen het bedrijf, en het waarschijnlijk snel zal lijken of ik iets van hem wil.

Iemand tips?

Alvast bedankt!

Heeft hij geen Facebook waarop je hem kan toevoegen en eventueel een gesprekje aan kunt knopen? Zo niet dan zou ik als ik jou was toch maar wat meer contact zoeken tijdens het werk. Gewoon doen! Misschien loopt het wel op iets heel moois uit! Misschien ook niet, maar dat geeft dan niet. Niet geschoten is altijd mis toch?

@Invincible heeft gelijk… Kijk of je zijn naam op social media kan vinden en vraag zo bijvoorbeeld om zijn nummer. Zo niet, probeer in het echt in contact te komen, hoe eng dat ook is. Jongens vinden het over het algemeen leuk als een meisje met ze een gesprek aangaat!

Ik zou hem persoonlijk níet op Facebook oid gaan toevoegen. Puur omdat, als je al verlegen bent en dus niet snel op hem zou afstappen, het misschien juist ongemakkelijk kan worden. Ik weet niet wat voor werk je doet maar misschien kan je hem een keer om hulp vragen? Of

Als je hem een keer alleen ziet en jullie kennen elkaar helemaal niet, misschien kan je je dan voorstellen en iets in de richting zeggen van ‘goh wij hebben elkaar eigelijk nog nooit gesproken, ik ben *naam*’. Dit heeft bij mij op mijn werk erg geholpen!

Bedankt allemaal! Ik denk dat ik maar eens om zijn hulp ga vragen, heel subtiel :flushed: