Ik durf geen scheerapparaat te kopen

Heey meiden,

Dit klinkt raar maar zoals de titel zegt ik durf geen scheerapparaat of wax ofzo te kopen! Ik schaam me ervoor omdat ik nog maar 14 ben en ik wel graag gladde okseltjes wil! Ik leen altijd die van kijn zus alleen nou wil ze die niet meer uitlenen!! Zou ik gewoon gaan? Ik ken veel mensen die daar werken :frowning_face: en ik weet niet wat ze van me gaan denken, hetzelfde heb ik ook met tampons al doe ik dat niet zelf maar mijn moeder maar ooit moet ik dat toch zelf doen!! Ja ik weet het ik ben een schijtluis maar hebben jullie tips? En als ik iets ga kopen wat zou ik dan kopen scheerapparaat? of van die waxstrips en miss. wat informatie over die digen, sorry als ik te veel vraag maar ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig enzo. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! En mkiss. kunnen jullie je eigen favoriet er ook bij zetten. Oké doei!!

P.S. ALS ER AL EEN TOPIC IS HIEROVER SORRY!!

uhm, niemand kijkt je raar aan als je een scheerapparaat koopt hoor?

“wtf dat meisje koopt scheerspullen :s:s:s wie doet dat nou?!?!?!”

Je kunt toch gewoon een scheermesje kopen? Eventueel wat scheerschuim erbij, dat vind ik het fijnst voor de huid.

je bent nog jong, ik snap het wel maar er is niks om je voor te schamen.
Ik heb zelf de Gillette Venus Embrace, doet bij mij zn werk!

Die jeugd van tegenwoordig toch, in mijn tijd liepen de 14-jarige er nog harig bij hoor!

Not, sorry dat wou ik even kwijt :wink:. Gewoon doen, niks genant aan.
Nadat ik echt zo goed als àlles geprobeerd heb, zweer ik bij de gilette venus scheermesjes en scheermousse van de Kruidvat, voor mijn oksels en foefie. Voor benen gebruik ik een soort schuurpapier ding… Maar eigenlijk werken scheermesjes even goed. Btw ik vind het om irritatie te voorkomen beter om niet hetzelfde scheermesje te gebruiken voor mijn benen, als voor mijn oksels en bikinilijn. Vandaar dat ik het schuurding gebruik voor mijn benen.

hahaha foefie

Best logisch dat je het nog eng vindt, maar dat is het niet. Mensen die in een winkel werken verkopen meerder scheermesjes per dag dus die letten niet eens op wie het koopt.

Nou dat is tochh helemaal niet raaar~. Beter dan je okselhaar laten staan, dat is pas raaar

gewoon kopen, er is niets beschamend aan een scheermesje kopen :’)
ik heb de gewone venus gilette en ik zou ook scheerschuim kopen want dan zijn je benen echt glad

Hhaha dankjullie wel maar het is niet voor mijn benen haha dat doe ik nog niet maar voor onder mijn oksels!! hebben jullie daar nog goede tips voor?!

Ik wax m’n oksels altijd. De eerste keer denk je, oke ja au. En dan de keren daarop ben je gewoon van RATSJ RATSJ WOOO. Maargoed. Scheren doe ik liever niet, want het haalt mijn huid open en mijn oksels en benen etc worden daar geirriteerd van. Maar da’s gewoon eventjes uittesten wat voor jou het beste werkt!
Maar is totaal niks om je voor te schamen. Eerder goed denk ik haha :’) Ik dacht ook al vroeg van eujjjj haar? Doei.

Dan kun je beter deze kopen:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/REMINGTON-BKT3000C,10259,483335,902411.html?langId=-11

die kan trimmen en scheren, al kan je ook prima je oksels doen met een ladyshave, aangezien je later misschien je benen wil scheren:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/PHILIPS-HP6366-00-Double-Contour,10259,483335,181077.html?langId=-11

Ik werk in een winkel en ik verkoop regelmatig ladyshaves en ik heb nog nooit, maar dan ook echt NOOIT iemand gek aangekeken omdat ze dat kwamen kopen.

Dus daar moet je je echt niet druk om maken.

Zie je die stoppeltje dan ook erg goed zitten?

En hoelang blijven de haartjes dan weg?! Sorry ik ben niet zo bekend op dit gebied haha

welke stoppeltjes? ja als je geen stoppeltjes wilt kun je beter gaan epileren. Maar dat is vrij pijnelijk. je kan ook met mesjes gaan scheren?

ongeveer 1 week(?) schat ik, maar dat verschilt per persoon

En waxen zou dat een optie zijn?

Ik had vroeger een ladyshave maar die werkte nooit echt fijn vond ik zelf. Er bleef altijd een grijzige waas achter bij mijn oksels. Scheermesjes werken voor mij veel fijner, ik begon met venus breeze. Daar zit al een soort zeepje omheen waardoor je alleen maar water hoeft te gebruiken, ideaal voor onder de douche.

Ik zou het gewoon vragen, en als je het echt heel eng vindt anders met de smoes dat je het voor je zus moet halen??

Ik heb echt een hekel aan scheren. Met de ladyshave hou ik stoppeltjes over, of bv mn vel komt er tussen te zitten (terwijl ik echt niks fout doe?) , en ik denk dat ik me met een scheermesje echt constant open haal haha
Ik vraag nu de braun epilator epil 7 spa (ofzoiets?) voor de sint :slightly_smiling_face:

Dankjewel, hoevaak gebruik je die dan ongeveer? En hoelang kan je met een zo’n scheermesje doen? en moet je er dan ook nog schuim bijkopen?