Ik durf er niet voor te gaan

Hallo iedereen!

Er is dus een jongen en hij vindt mij leuk en het is wederzijds. Alleen ik durf er niet voor te gaan… Ik wil het wel maar ik houd mezelf tegen. Ik ben bang dat ik faal en dat alles mislukt aangezien ik het altijd verpest op het gebied van een relatie…

Zijn er nog meer meiden die dit hebben? Hoe kan je je hier overheen zetten? Heeft iemand tips?

Heel erg bedankt alvast

Er gewoon voor gaan, door je vorige relaties heb je geleerd wat je wel en niet moet doen, en alle jongens zijn weer anders, als hij jou ook leuk vind is het toch helemaal perfect? (:
Succes!

En als je het niet meteen officieel maakt, maar gewoon eerst gaat daten. Gewoon een aantal keer afspreken om te zien hoe het is met elkaar :slightly_smiling_face:

Ik had dat ook ja. Is best lastig, maar je moet vertrouwen in jezelf krijgen (en ik hem, dat je fouten in zijn bijzijn mag maken). Daar gaat tijd in zitten. Zoals hierboven wordt gezegd, lekker gaan daten en het rustig aan doen!

Ik heb t tegenovergestelde. :dry:
Ik neem te snel beslissingen…
Ik heb nu wel een vriendje. Maar ik moet nu stevig hard gaan nadenken of ik wel verder met hem wil, of ik niet te overhaast ben geweest, of ik hem wel écht leuk vind…

Vooral dat ik bang ben om fouten te maken moet ik vergeten…

Heel erg bedankt! Dit geeft me wat meer vertrouwen (:

WillyWortelEnzo Dat is inderdaad erg vervelend… Succes ermee! Ik hoop dat je eruit komt (:

Ik zou er gewoon voor gaan. Doe het rustig aan en neem je tijd ervoor. Het komt vast goed. Veel succes!

Dit heb ik ook gehad, en ik vertelde hem gewoon dat ik hem heel leuk vond en toen vroeg hij me verkering. Dus ik zal er gwn voor gaan, het is altijd het proberen waard :slightly_smiling_face: