Ik durf er niet over te beginnen.

Weg :slightly_smiling_face:

Ik zou met hem gaan praten,
Je kunt beter alles vertellen en zeggen hoe je je nu voelt.
Als hij zegt dat hij van je houd en dat ook doet,
probeer dan vooral de jaloezie te negeren.
Hij houd toch van jou, en als het goed is,
weet je dat hij niet meer met iemand anders zou gaan aanpappen.

Veel geluk ! :slightly_smiling_face:

Ik vind het logisch dat je er af en toe nog mee zit. Ik zou tegen hem zeggen dat je soms onzeker bent en daarom dingen in je hoofd haalt. Praten is denk ik het beste. Als je het voor je houdt en het opkropt wordt het alleen maar erger en dan is er een kans dat je meer ruzie krijgt.

Praten ja, want je kan er toch ook niet mee leven als het zo door gaat? Misschien kun je hem ook wel een briefje voor zijn neus houden en dan kan hij het rustig lezen. Dan hoef je niet te praten en onderbreekt hij jou niet. Maar ik zou hem er sowieso mee confronteren.

Ik schrijf hem wel een brief inderdaad… Dat heeft al een keer geholpen, hopelijk nu weer.

Aah ik kan me een beetje in jou verplaatsen op dit moment en snap dat het heel vervelend is. Maar ik heb geleerd dat het beter is om te zeggen waar je bang voor bent en dat je onzeker bent dan allemaal vragen op hem af te vuren (dat deed ik). Maar sowieso erover praten en niet opkroppen. Hij zal heus wel begrip tonen voor je gevoel omdat het wel een reden heeft. Succes!

Ik hoop het, hij is zo´n iemand die altijd in de verdediging schiet…

Dankje voor jullie reacties meiden, ik zie hem morgen. <3

Komt goed meid. Je hebt er nog veel last van en dat moet hij begrijpen

Als jij er nog mee zit moet je er zeker over praten, anders blijf je het alleen maar opkroppen en dat is echt niet goed. Dan komt er een moment dat de bom barst en dan gaat het misschien finaal fout. Heel veel succes iig!!

Briefschrijven is idd goed! Heel veel succes ermee

Dankjulliewel meiden!