Ik durf écht niet in bikini..

Hoi meiden,

Nu het weer lekker heet wordt wil ik natuurlijk graag met ons vriendengroepje waaronder mijn vriend dagelijks naar het plaatselijke strandje hier. Er is alleen 1 ding dat me tegenhoudt: Ik ben lang,dun heb maar een kleine A75 en ben spier-wit!Ik wordt ook écht nooit ook maar een beetje bruin. Ik durf dan ook echt niet in bikini tussen die andere jongens en meiden te liggen die poepbruin zijn, en er supergoed uitzien in bikini. Ik baal hier echt van… iemand met hetzelfde probleem of enig advies?

Wat je mss helpt om je zelfverzekerder te voelen, is om een bikinitop met ruches te dragen! dat geeft automatisch wat meer volume :slightly_smiling_face:

Wat betreft wit zijn: ik weet hoe je je voelt :wink:… ik reflecteer ook altijd op foto’s tussen zongebruinde vriendinnen :wink:. Iedereen is dat eigenlijk wel van me gewend hoor, ik denk niet dat je er mee moet inzitten! Mocht er iemand een opmerking maken, zeg je gewoon dat dat heel victoriaans is :slightly_smiling_face:

Voor de rest je niet te veel zorgen maken, doe het gewoon en je zal zien dat het een leuke dag wordt!! Als jij zelfvertrouwen uitstraalt, wie zijn anderen dan om daar over te twijfelen :slightly_smiling_face:?

Precies! Niks aan toe te voegen! :wink:

Met die bikini bedoel ik trouwens zoiets:
http://www.fashionobsession.nl/image.php?src=wp-content/uploads/2013/04/4746.jpg

Met die rushes zie je niet goed welke cupmaat je nu eigenlijk hebt :slightly_smiling_face:

Zelf ben ik wat voller en ik dacht altijd dat die lange, dunne meiden heel zelfverzekerd zouden zijn in bikini. Dat valt dus tegen. Je zult je lichaam moeten accepteren, ga je jezelf echt het plezier van zwemmen ontnemen omdat je bang bent dat andere mensen naar je kijken? Een beetje zekerheid, je zult de rest van je leven met dit lichaam moeten doen!

Gebruik een zelfbruiner, of ga onder de zonnebank -raad ik niet aan want is slecht voor je huid- of doe een spraytan. Zo heb je toch een beetje een kleurtje. Maar pas op dat je niet Mrs Carrot wordt.
Om je borsten groter te laten lijken kun je een push up bikini halen. New Yorker heeft leuke en goedkope bikini’s. Net zoals Hunkemoller, maar die zijn wel iets duurder.
Wat is lang? 1.90? Vast niet, en al zou je lang zijn, vergeet niet dat lang mooi is! Jongens vinden ellelange benen hartstikke sexy. En om je dun-heid, hoef je je echt geen zorgen te maken. Ik weet zeker dat er veel meiden ontzettend jaloers op je zullen zijn.

En dan nog iets. Loop over het strand, en denk FUCK IT. Trek je niks aan van al die mensen. Ieder meisje is mooi. Elk op haar eigen manier. Dus schud je haren los, trek je kleren uit en ren à la Doutzen Kroes lachend de zee in. Droog je af, gooi jezelf op je deken, neem een slok van je cola en laat de hele wereld zien wat voor prachtige meid je bent!

:sunglasses:

Gewoon gaan en probeer er verder niet op letten. Je vriend is niet voor niets je vriend en hij zal er echt geen opmerkingen over maken. Herzelfde geldt voor je vriendinnen. Heus niet iedereen in badkleding ziet eruit als een topmodel hoor :’)

Het klinkt misschien hard maar als je goed om je heen kijkt op het strand zie je altijd mensen die het slechter hebben getroffen…
Hoe gemeen dit ook klinkt het werkt wel.

Als je niet in de zon gaat, word je ook niet bruin.
Ga als je tijd hebt, gewoon in de achtertuin liggen met een bikini aan.

Gewoon niet aan denken! Die vrienden en vriendinnen zullen t niet opmerken, en er al helemaal niet over beginnen! Wees blij met je zelf.
En have fun! Laat je niet weerhouden hierdoor, want het is eindelijk mooi weer!

Ik ben 1,86. Heb wel eens verschillende zelfbruiners geprobeerd en vantevoren goed gescrubt, maar blijf vlekken krijgen, dat probeer ik dus niet meer. Is er een bikinikleur die je bruiner doet lijken?

X

Ik vind meestal dat zwart je bruiner doet laten lijken, of felroze!
Vermijd in ieder geval een witte bikini.

Ik durf ook niet in bikini, ben ook wit, kleine borsten, niet overal een even mooie huid, buikvet en niet goede verhoudingen.
Ik denk dat iedereen wel onzeker is over hun bikini lichaam, hier heb je misschien niks aan maar ik vind het altijd fijn als ik niet de enige onzeker ben :slightly_smiling_face:

Een neonkleur laat je bruiner lijken. Zoals fluorescerend roze.
Naar mijn idee laten zwarte en witte bikini’s je heel licht lijken

Iedereen heeft wel iets. Die mooie gebruinde meisjes met volle billen zitten misschien wel heel erg met bijvoorbeeld striae. Dat laten ze misschien niet merken, maar toch zijn de meeste mensen wel onzeker over iets aan hun lichaam.

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/push-up-strapless-maximizer-bikinitop-gold-gold-103976.html#.Ueg8FNLDsvw Zou deze bikini me bleker of bruiner maken?

Bleker denk ik

Ik denk ook bleker…

Felle kleuren of bruintinten staan mooi bij een witte huid!

Mijn vader zweert altijd bij notenolie van kruitvat eigen merk. Hij is dan ook altijd enorm bruin XD
Ik ben ook vrij wit, maar eigenlijk boeit me dat niet. Ik maak me meer zorgen om m’n figuur, wat een beetje voller is :stuck_out_tongue:
Maar hee, ik denk dat iedereen zich wel ergens druk over maakt, dus ook jouw bruine vriendinnen :wink: Geniet er gewoon van, en probeer niet na te denken.
:slightly_smiling_face: