Ik draai door

Ik heb knallende ruzie met mn moeder
ik mag niet weg vanavond
terwijl als ik weg mocht het weer goed kwam met mn ex omdat hij ook komt vanavond
maar ik mag niet
ik word gek echt waar
ik ben naar boven gerend
waar ik nu ben
ik heb heel hard lopen schreeuwen
huilen
in mezelf gesneden
ik weet niet wat ik moet doen echt niet
wat heb ik nu voor een leven? moet ik nu de hele nacht op mijn kamer blijven zitten huilen in mijn bloed waar ik mezelf in gesneden heb terwijl ik wist hoe geweldig het kon zijn opstap?

ik wil dood echt waar
ik haat mijn moeder zo erg… het boeit haar allemaal niet

Dit lijkt me meer een schreeuw om aandacht.

Als je nou eens verteld waardoor je niet meer wegmag, kunnen wij je mssg advies geven om met je moeder te praten…

1. Stop met jezelf snijden. Je lost er niks mee op.
  2. Schijf een brief aan je moeder hoe je er over denkt.
  3. Heb het er met je vader over.
  4. Leg uit dat het heel erg belangrijk voor je is om vanavond te gaan.
  5. Sterkte!

^
idd

wow, chill.
haal even rustig adem en tel langzaam tot 10.
nee serieus, dat meen ik.
denk even niet meer aan je moeder, en vooral: NIET meer snijden, echt niet doen.
zorg even dat je rustig word, bied je excuses aan aan je moeder voor het schreeuwen enzo. en ga dan rustig met haar praten, leg uit waarom je graag weg wil vanavond. en vooral niet boos worden!

Je kan toch ook een andere keer weg? als je dan wel weg mag.
waarom mag je niet weg dan?

wordt rustig ga mediteren ofzoo, sms die ex, praat met je mamsiee

ze is boos als ik doorzeur bij haar, ze wil niet meer met me praten. ze wil dat ik er niet meer over begin. ik had het gisteravond al gevraagd toen zei ze nee, en toen vroeg ik het vandaag dus nog eens en toen zei ze dat het haar pijn doet dat ik het nog eens vraag. Ik haat haa recht, ze is een slechte moeder.

waarom ik niet mag gaan? Ik ben te jong om opstap te gaan.

Ik mag wel opstap gaan maar niet in de grote stad.

Ik haat haar echt zo erg, ze wil niet eens met me praten, ze ziet gewoon niet eens hoe ongelukkig ik ben!

Oke sorry, maar stel je niet aan.
Je moeder zal vast wel een reden hebben om je thuis te houden,
en het staat niet vast dat het goed zou komen met je ex, dat hoopte je.
Heeft hij gezegd ‘Als je komt dan wil ik meer met je?’ vast niet.
Als hij echt van je houdt wil hij je morgen ook nog, anders is hij je niet waard.

Je kan je nu als een verwend kreng gedragen omdat je persee op stap wil, maar er komen nog heel wat avonden dat je uit kan, en ook heel wat avonden om jongens te zien. (Mits je even normaal doet en stopt met je polsen door te snijden, hm?)

Wat denk je trouwens dat die jongen ervan vindt als jij met al die snijwonden verschijnt? Zal hij vast heel aantrekkelijk vinden.

hoe oud ben je dan en vind ze je ex niet toevallig een slecht figuur?

Het is het lot, je ex is niet goed voor je, daarom mag je nu niet weg.

En stop met snijden! Het verziekt je leven. (denk ik, doe het zelf niet)

Ik denk, eigenlijk, dat je moeder het beste met je voor heeft. Als het goed is houdt ze van je, en doet ze dit niet om je te pesten, maar omdat ze denkt dat dit goed voor je is, om welke reden dan ook. Niet dat ik kant wil kiezen voor je moeder, maar misschien kan je hier eens over na denken.

ik ben 16, en nee ze vind mijn ex helemaal geen slecht figuur.
het is al een tijdje mn ex, maar hij woont op kamers
hij komt niet vaak MEER hierheen en het is eigenlijk zo dat we niet echt meer kunnen afspreken gewoon ipv opstap, maar ik heb gewoon t gevoel dat t alleen goed kan komen als we elkaar opstap zien…

en hij vroeg vanmiddag: kom je vanavond ook opstap

ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen
ik draai gewoon echt door!
dat ik vandaag de hele nacht op mijn kamer moet zitten en ik kan er niks aan doen dat ik in mn polsen snijd dat is gewoon frustratie die ik kwijt moet…

Ach kom op zeg. -.-
Vind het een beetje triest dat je jezelf al bestempeld met doordraaien.
Zoals ik al zei, als die jongen jou leuk vind dan vind hij je morgen ook nog leuk, en als jij hem leuk genoeg vind dan ga je er zelf een beetje moeite voor doen en spreek je gewoon een x met hem af, ipv tijdens het uitgaan, want als hij tijd heeft om uit te gaan heeft hij ook tijd om met jou af te spreken.

Jeetje, wat een overdreven reactie! Relax! De wereld vergaat niet, sms je ex dat je niet mag van je moeder maar dat je graag een andere keer komt en stop met jezelf te snijden, daar los je al helemaal niks mee op.

ik kan me er niet echt in vinden
al mijn vriendinnen mogen gaan
ik snap wel dat ze t beste met me voor heeft, maar moet dat dan echt op deze manier?! alle kinderen uit mn klas doen leuke dingen en wat doe ik?

Ze snapt ook niet waarom ik zo ongelukkig ben.

Ze vindt dit gewoon puberaal gedrag, en dat ik me aanstel enzo maar IK BEN GEWOON ECHT ONGELUKKIG
en het doet me zo’n pijn dat haar dat niet boeit, ze heeft zo’n houding van “laat haar maar, het is de pubertijd”

Niet snijden, gewoon niet doen.
Als je je frustratie kwijt wil dan moet je maar met dingen gaan gooien of zo, daar krijg je ook spijt van maar niet zó veel.
Niet doen.

Sowieso moet je niet snijden (aah gadver echt ik gruwel bij 't idee)
raak die frustratie dan kwijt door tegen een kussen te slaan
dat helpt bij mij altijd

Ach toe nou.
Je gedraagt je inderdaad als een puberaal verwend kreng ja.
Je bent gods ongelukkig omdat je een keer niet uit mag?
Alsjeblieft zeg. Als je zoiets al niet kan hebben dan wordt het wat als je later ouder bent.

het is aan de ene kant wel puberaal, want je stelt jezelf aan en denkt dat de hele wereld vergaat zonder die jongen. kom op, er zwemmen meer vissen in de zee en het is je ex voor een reden. Aan de andere kant vind ik je knetterdebiel dat je jezelf gaat snijden omdat je niet uit mag. pffff…