Ik draai door

Oke, ik word helemaal gek!
Ik weet niet waar ik beginnen moet want t ligt allemaal zo gecompliceerd, maar het komt er op neer…dat ik ontzettend veel van n jongen hou, en dat ik denk dat ik m kwijtraak of aan het kwijtraken ben ofzo…

Hij heeft me nu verwijderd van msn, niet geblockt ofzo, maar wel verwijderd, en hij neemt zn telefoon niet op en zegt niks terug… misschien is ie aan het gamen ofzo, dat weet ik niet… maar ik word helemaal gek, omdat ie gisteren zei (na veel gedoe, lang verhaal) dat ie moe van me wordt… daarna heb ik niks meer van m gehoord ofzo.

Ik word echt gek, ik kan en wil niet zonder 'm, ik kan echt niet zonder 'm. Wat moet ik in godsnaam zonder 'm :S ik word echt echt echt gek :S

Vind/vond hij jou ook leuk?

1. Is het je vriend?

Zo nee, dan kun je in principe niks van hem te verwachten en dan moet je het loslaten.
Waarom zou je met iemand willen zijn die je alleen maar ongelukkig laat voelen, daar is het leven echt te kort voor! Let it go, er is een jongen out there die je gelukkig zal maken ipv ongelukkig.

ik snap je verhaal niet helemaal, is die jongen nou je vriend of niet? want als hij dat wel is, moet je er maar met hem over praten, dat je hem mist en zo. maar als hij dat niet is, vind ik je verhaal een beetje vreemd, en dan kan die jongen er ook niet echt iets mee, denk ik.

Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven wat we hebben/hadden…
Maar ik weet wel dat ie van me houdt, dat ik belangrijk voor 'm ben enz, dat heeft ie zelf gezegd.

Wow nu snap ik er helemaal niks meer van.

wie het ook is. wat het ook is. hoe jullie relatie ook is. bel/sms/msn/mail/spreek hem gewoon een weekje niet. probeer dat is 7 dagen… Ga anderen dingen doen met vriendinnen. Ik weet dat je bang bent dat in die 7 dagen hij nog verder van je af zal staan maar dat is NIET zo. Blijkbaar heeft hij even de ruimte nodig. Geef die uit jezelf. Wanneer je dat niet doet dan maak je ZEKER dingen kapot. Mijn tip; doe het rustig aan en wees niet te haastig en opdringerig hoe moeilijk dat ook is…

Ik snap het zelf niet eens…
Hij heeft n paar dagen terug nog gezegd dat ik zn alles ben, ik weet t gewoon echt niet… ik weet dat ie van me houdt en ik weet ook dat ie me niet kan haten ofzo (dat heeft ie ook zelf gezegd) en op een of andere manier snap ik dus gewoon niet waarom dit nu ineens zo is…

sorry ik ben nu echt helemaal overstuur enzo, echt, ik word gek als ik m kwijtraak

ik vind dat je zeer wanhopig klinkt…
misschien vind hij gewoon dat je teveel aandacht aan hem geeft? voelt hij zich gestalkt door je ofsoiets
ik heb geen idee maarja het kan ook gewoon zijn dat hij gek word dat je hem zoveel aandacht geeft

misschien moet je hem wat ruimte geven

Nouja, hij zocht altijd t contact met me, niet andersom…
Maar nouja goed, laatst, belden we na het uitgaan, en de dag daarna negeerde hij me, en toen vroeg ik wat er aan de hand was…
en toen zei hij dat ie iets opgemerkt had wat ie eerder nog niet had en dat t beter was als ie n andere houding aannam en dat t iets tactisch was :S deed ie echt heel heel vaag…ik weet nog steeds niet wat ie heeft opgemerkt, maarja…

Zei hij ook waarom hij moe van je wordt?
Anders kan je proberen om dat wat te verbeteren in de toekomst.
Momenteel zou ik hem zoals hierboven al gezegd idd even wat ruimte geven, een paar dagen niks van je laten horen en dan verder zien.
Wel raar dat ie je zomaar van msn verwijdert vind ik persoonlijk.

heeft ie met zo’n ander meisje ook es gedaan omdat ie dacht dat t beter was…ik ken m al lang :slightly_smiling_face:

Maar goed, ik ben heel onzeker over mn uiterlijk, en met name mn neus, en daar ging het over…en hij vindt dat ik dat teveel overdrijf, heeft ie ook in zn msn-naam gezet…maar goed, op n gegeven moment zei ik dat ik mn neus echt heel storend vind, hij zei: … , ik: dat vind ik gewoon, hij: ja je hebt gelijk, gelijk, gelijk…ik word zooooo moe van jou, ongelofelijk!

en daarna heb ik niks meer van m gehoord…

Dan denk ik dat hij denkt (volg je het nog) dat je gewoon teveel zeurt/zeikt. Dat vinden jongens echt heel erg irritant, tenminste diegene die ik ken.

Mja dan nog… ik had het er nooit meer over, maar laatst begon hij dat ie me niet superknap vond maar wel heel lief… en dat raakt me dan gewoon, daarna zei hij wel van: je bent mooi genoeg… maar dan nog, dan ben ik er gewoon mee bezig omdat dat sowieso al mn zwakke plek is

Ja dat is wel, jongens vinden nogal snel dat je zaagt. Gewoon proberen dat wat minder te doen. Maar toch blijf ik wel vinden dat hij wel overdrijft met dat van msn verwijderen, alleen voor zoiets :open_mouth:

Mja ik weet wel dat ie heel veel om zo’n meisje geeft (hij wil niks met dr hoor, hij kent dr ook niet in real life) en dat zij m toen eens t gevoel gaf dat ze hem niet waardeerde ofzo, en toen heeft ie haar ook es verwijderd omdat dat beter was vond ie, maar daar had ie daarna spijt van en heeft dr weer toegevoegd…

Nja goed, ondanks alles, dat ie zegt dat ik mooi genoeg ben en dat ie van me houdt en me lief vindt enz, blijf ik er gewoon mee bezig…en hij heeft laatst zelf gezegd dat ie bang is dat ik n vervanger vind voor hem ofzo…
En sinds kort heb ik weer contact met n jongen waar ie zich bedreigd door voelt en hij weet dat want ik heb hem gewoon eerlijk gezegd dat ik weer contact met die jongen heb…
Dus misschien dat ie nu denkt dat ik m niet waardeer of dat hij niet belangrijk voor me is of whatever?

maaar, ehm dat ie zegt dat ie moe van je word dan is het toch zeker dat ie niks meer van je wil?
het is hard, maar je moet eens loslaten.

Ik vind het in ieder geval wel goed dat je het hem eerlijk hebt gezegd van die jongen. Het is wel niet zo raar misschien dat hij zich er bedreigd door voelt maar gewoon duidelijk maken dat dat niet nodig is en dat hij de enige is van wie je houdt.
En als je je neus echt lelijk vindt is het wel normaal dat je daar nog veel mee bezig bent. Gewoon proberen over te zetten en hem geloven als hij zegt dat hij je mooi vindt. En in tussentijd kan je in jezelf nog complexen hebben daarover maar hem er niet al te veel meer mee lastig vallen.

Zucht…het is naast alles ook nog gewoon n supergoede vriend van me, echt mn soulmate gewoon…en ik weet dat hij dat ook zo voelt. We hebben vaker dit soort dingen gehad, maar het is altijd wel goedgekomen…

Alleen, nouja, we zijn nooit duidelijk of eerlijk tegenover elkaar wat we nou echt voor de ander voelen, ik denk omdat we allebei te bang zijn…
Maar als ik m zie, dan zie ik gewoon aan de manier waarop ie naar me kijkt dat ie echt veel van me houdt, dat wel… alleen ben ik door mn onzekerheid ook altijd bang dat dat overgaat en dat ie weggaat en me haat om t minste geringste, ookal zegt ie steeds dat ie me niet kan haten en me nooit zal haten…