Ik doe niet aan vriendjes.

Hee,

Ik zie je al denken, nee he! niet weer zo’n probleem geval. In dat geval, sorry. Druk dan maar op het kruisje ofzo ^^

Ik heb een goede vriend, die eigenlijk meer voor me is. Hij weet dat niet, maar we doen wel erg flirterig tegen elkaar, misschien, heel misschien vindt hij mij ook wel leuk. Maar Van de week zei hij iets, zo van haha, ja, jou vriendje dan hea? [Ik heb geen vriendje] Dus ik zeg zo: waarom zou je een vriendje willen, bah, iemand die heel de tijd aan je zit -brr- en daarna zei ik Ik doe niet aan vriendjes. [Ik heb enorm slechte ervaringen met vriendjes en heb totaal alle vertrouwen in ze verloren, maar hij weet hier niets van]

Daar heb ik dus echt gigantisch spijt van, want ik ben echt helemaal stapel op hem. Hij maakt me gek met zijn lief-flirterige opmerkingen en zn zogenaamd onschuldige aanrakingen.
Dus, de hamvraag: Hoe kan ik zorgen dat hij niet denkt dat ik niet in hem geintreseerd ben?

Trouwens nog bedankt voor het lezen ^^ en als je reageerd, ook superbedankt! [L]

Als je een beetje aan het frummelen bent, zeg je een plagerige opmerking en daarna ‘hea vriendje *wenkbrauwwiebel*’.

Haha, ja =P Alleen doet hij net alsof ik met een andere vriend heb, die eerst op me verliefd was [maar die ik duidelijk heb gemaakt dat ik hem echt als vriend zie en niets meer] omdat dat het gesprek was, en hij haalt dat nog wel eens naarboven, terwijl hij weet dat ik die andere vriend niet leuk vind…

Gwn beetje flirten,kijken hoe die reageert,of gewoon alleen oogcontact enzo weetjewel ^^
Dus eigenlijk; laten merken dat je hem wel leuk vind! xD

Het hem uitleggen,
zeggen van;;
sorry vanlaats dat ik dat zei over vriendjes… ik vind je eigenlijk een hartstikke leuke jongen maar ik zei dat omdat ik er gwn slechte ervaringen tot nu toe mee gehad : *hele verhaal*

(en dan op jou manier vertellen)

dat zou ik doen

oh,uhm…tja das moeilijker xD
gewoon doorgaan met dat beetje flirten,en ja,misschien zeggen: ‘‘misschien dat ik toch weer aan vriendjes ga doen’’ ofzoiets weetjewel xP
Ja,tis nogal moeilijk xD volg gewoon je hart(daar heb je geen ruk aan,maar meer weet ik niet doen xD)

alleen die ene slechte ervaring had ik met een vriend van hem, waar hij dus niets van af weet[was een geheime relatie op verzoek van die ex, niemand wist dat wij wat hadden], en ik wil niet dat hij daardoor die andere anders gaat zien, laat maar zeggen. Ik wil het het liefst vergeten… en ik wil niet dat iedereen het te weten komt omdat ik me er nogal voor schaam

NOU! Als hij dat wéér doet, dan zeg je ‘Je weet toch dat ik hém niet leuk vind? Misschien vind ik iemand anders wel leuk’ (en dan vraagt hij door, anders is het een sukkel x’D)

Oh geweldig x’D ik weet nu al dat ie compleet door het lint gaat omdat ie wilt weten wie dat is xD hele goede, dankje!

[alleen hoop ik niet dat die andere, nog gevoelens voor mee heeft, anders is dat wel heel lullig [a]]

Miss wel lullig maar dat jij kan er ook niks aan doen dat je nie meer op em bent.Dus gewoon doen wat LianoPiano zegt:)

x’D ja, je moet wel eventjes laten weten hoe het afgelopen is hea :grinning:

Oeh die van LianoPiano is héul goed!
Die zou ik echt dóen!
Succes!

yaaaay die is goed (:

Haha, ik zal het zeker laten weten =D Ik weet gewoon nu al dat ie compleet flipt omdat ie wilt weten wie ik dan leuk vindt xD het is zo’n nieuwsgierige jongen joh, echt heel grappig xD

Ben met hem wezen schaatsen net =D was echt supergezellig, al waren wel mijn vader en zusje erbij. Hij pochen dat hij bijna nooit viel, viel hij op het eind op me zusje xD

Nog harder flirten dan dat je al doet. x’D

Haha het lijkt me echt zo’n schattige jongen :stuck_out_tongue:

Haha ja, hij is echt zo superlief!(L) het boeide hem ook niet dat mijn famillie er bij was of zo, hij ging gewoon me zusje beetje plagen, en met men vader praten:P [hij heeft zijn vader verloren :frowning_face:]

Oke, ik ben echt tot over mn oren xD

misschien moet je t hem gewoon vertellen ?
Zeg bv : ‘Weetje nog dat ik zei dat ik niet aan vriendjes doe ?.. Ik heb me bedacht denk ik’
Het is maar een voorbeeld, maar het zou wel eens kunnen werken ;]

dit vind ik ook een goede!!