/
Niks meer voor hem doen of zeggen dat hij meer voor mij moet doen?
Denk een combinatie van beiden. Sowieso zou ik er gewoon eens rustig met hem over hebben Misschien dat hij zich niet realiseert dat jij het zo aantrekt.
/
volgens mij heeft hij het niet echt door wat jij allemaal voor hem doet en vindt hij het allemaal vanzelfsprekend.
geef hem wat hints ofzo
nou, dan is dat duidelijk toch… gewoon een tijdje niks extra voor m doen, wel gewoon lief en leuk blijven enzo
Heb je hem er op aangesproken? Zo ja, wat was zijn reactie? Praten is altijd de eerste optie!
hij ziet het niet egt dat je het voor HEM doet hij denkt dat je het zelf wil anders moet je ook nee zeggen geen zin in
dubbel0__o’’
Dit is heeeel herkenbaar voor mij.
Ga is goed met hem praten, misschien (al lijkt mij dit niet) heeft hij het niet eens door. Het klinkt wel alsof hij een beetje egoïstisch is. Daar kan je hem gewoon op aanspreken en hem vertellen hoe jij je voelt.
En er is gewoon een hele simpele oplossing als meneer niet wil luisteren, de dingen die jij voor hem doet steeds, ook niet meer doen. Heel kinderachtig, maar ik kan je verzekeren; het werkt fantastisch!
/
echt weer zo’n reactie voor mannen, pfff mijn vriend kan er ook wat van…
Zo’n vriendje moet je gewoon niet hebben, punt. Een relatie bestaat ook (pas op, cliché gevaar!) geven en nemen. En jij geeft alles, en hij neemt alles.
Tja.
hoop het goed komt! (: