Ik doe alles fout?

Heei!

voorstellen:
Naam: Annalie
Leeftijd: 21
Hobby’s: shoppen, fitness, vw busjes, op vakantie gaan, gamen.

Maar hé, ik heb serieus echt het idee alles fout doe, vooral na gister ik had zin een biertje om 8 uur naja het is zaterdagavond niks raars aan doen zoveel mensen… nou mn vader vond het maar raar… terwijl we gister (vrijdag) om 6 uur bij de BBQ aan het bier zaten? en mn moeder zij ze het niet meer wist klopt niks van ze had het bierglas nog in dr handen gehad omdat het zn leuk flesje was.
Nou dikke trouble om niks? Mijn vader vooral kan altijd heel erg extreem boos worden op domme en kleine dingen, en dan moet ik dat maar accepteren terwijl ik dat gedrag van hem overneem?
Naja het hele punt dus ik doe het van alles fout, mijn praten mn gedrag mn houding etc.

en dan nog iets… hopelijk jullie het interesseert of iemand het herkend?
Weekend ben ik de laatste tijd veel alleen, mijn vrienden kijken weinig naar me om, ze hebben allemaal bijna een vriend en de ander hoor ik never wat van (stuk of 4) maar ja nu begin ik te twijfelen zijn dat wel vrienden? ik heb nog nooit een beste vriendin gehad dus i don’t know?
Voel er niet fijn bij ga zo aan mijzelf twijfelen of ik raar ben terwijl ik wel weet niet zo is, en de laatste tijd kan ik ook niet met mijn moeder er over praten die doet echt als of het er geen moer instresseert.
Nouja dat dus zn beetje.

Hopelijk herkend iemand dit?
En als je in Friesland (Heerenveen) woont of in de buurt en weekend met me wil doorbrengen dat mag!
Ik sta heel erg open voor nieuwe mensen (en nee heb geen vriend)

Groetjes! x :beer:

Ik snap eerlijk gezegd niet zoveel van je bier-verhaal, maar naast dat je fitness (en jouw) helemaal fout schrijft, doe je niks fout hoor. En je bent niet raar.
Praat je hier uberhaupt over met je vrienden? Misschien hebben jullie verschillende verwachtingen van elkaar.

+ Ik weet niet hoe je er financieel voor staat, maar als je regelmatig dit soort aanvaardingen met je ouders hebt kun je misschien overwegen op jezelf te gaan.

Nee ik snap er ook niks van van dat bier, maar mn vader is er boos om en dan heb ik morgen ook nog rij examen nou fijn. En bedankt voor de tips :slightly_smiling_face: (al bijgewerkt)

Nou weetje wat het punt is daarom denk ik ook niet echte echte vrienden zijn kan zulke dingen niet echt kwijt denk dat ze dan denken wat raar ofzo? Maarja beetje belangstelling kan geen kwaad ben het wel zat uit mijn hoek moet komen :slightly_smiling_face:

Als je bang bent voor de reactie van je ‘vrienden’ zou ik het idd niet echt vrienden noemen… misschien met behulp van een nieuwe sport of hobby of wat dan ook, kijken of je wat nieuwe mensen kan ontmoeten, met wie je beter klikt?

Dat overweeg ik wel is vaker indd. Maar ik denk dat ik dat niet ga redden financieel indd.
Solliciteer hier en daar de laatste tijd wel

Ik heb een keer bij een maak-nieuwe-vrienden-facebook-groep gezeten dacht het leuk was maar die mensen begonnen me te stalken. En naja en sinds vandaag hier aan begonnen las hier en daar iemand zo meelevend is wel leuk!

Tja via internet iemand ontmoeten is natuurlijk wel heel anders dan ‘in het echt’. Wel raar dat je getalkt werd!