Ik denk raar 8D!

haha, Ja onzin dus ik zet het bij onzin :blush:

Maar, als er bijvoorbeeld iets gebeurd, ruzie, het gaat uit met iemand ofzo,
ik denk dan echt raar.
ik denk dan bijvoorbeeld : Achja, volgendeweek is het weer anders, en als ik 20ben ofzo is het wel beter met me. enzo.
Dus ik denk eigenlijk positief? of vooruit… ofzoiets.

dit klinkt geloof k nu heel ingewikkeld :blush:

Denken er meer soms zo’n rare dingen? (:

Ik denk altijd ‘whatever’. Als er ruzie is met iemand, maakt niet uit wie, dan besteed ik er geen aandacht aan. Ik denk iig niet ‘omg, we hebben ruzie! I can’t take this!’. Het boeit mij eerlijk gezegd ook niet echt. Ik heb zo’n mentaliteit ontwikkeld dat schijt heeft aan de rest.

Ik denk ook raar, maar niet alleen met ruzie’s
maar gewoon altijd
Mijn hersenen zijn overbelast x]

hahahah zo denk ik ook. Als ik ruzie heb ‘achja, of ik heb dr over een tijdje geen last meer van of het komt vast wel goed.’

same here! het was uit met me vriendje en was dr echt kapot van maar nu zie ik allemaal wat oudere ‘serieuze relatie stellen’ (haha weet geen ander woord) lopen en denk ik van ja gaat mij ook nog wel overkomen, geduld geduld :slightly_smiling_face:

Hoe is dat raar? :'D

Ik weet niet of dit raar denken is, maar ik 'm spacen op enkel mn fantasie.

Je bent optimistisch ?

Zo denk ik ook. Niets mis mee, toch? (:

Ik denk zeker raar. Maar op een andere manier dan jij. Heel anders. :’)

jij ziet juist overal het positieve van in,
en je denkt vooruit.
dat is toch juist goed! :slightly_smiling_face:

[i] Haha ja :blush:
Ik heb t ook heel vaak dat ik in bed lig, ik kijkrond. en dan denk ik : wat doe ik hier. waarom leef ik.

dat klinkt echt vaag :blush: [/i]

haha achja, je denkt in ieder geval best positief. daar heb ik juist vaak moeite mee, ik ga heel vaak van negatieve gedachten uit en kan daar uren van wakker liggen… ook niet prettig!

Je bent een denker, ben ik ook haha.
Ik heb ook echt op van die random momenten dat ik over alle zooi in m’n leven ga nadenken, echt heel diep ook.
Ik vind het niet raar :’)

Je bent lekker filosofisch aan het denken!

Goddelijk!

seriemoordenaar =o

OH BE MY FRIEND! Dat heb ik zooo vaaak!
Kword gek van mezelfhahaha

Ik denk ook heel veel heel raar altijd. Soms zoals jij heel positief, daar is niets mis mee als je maar de goede momenten wel van het nu kan genieten.
Maar soms dan “treed” buiten mezelf en bedenk ik dat dit leven eindig is en dat alles zo weer anders kan zijn. Ik heb veel fantasie en daar draaf ik wel eens in door.
Ik heb nu heel erg dat ik dol graag HBO wil doen op kamers gaan en een katje nemen, en fantaseer ik de hele tijd over.
Ik word soms echt gek van mijn gedachten, maar soms vind ik het echt heerlijk.
Maar gewoon meedoorgaan als jij het fijn vind, soms wordt het wat minder en soms ook niet. Zolang je gedachten niet negatief worden: wat boeit het het leven heeft toch geen zin meer.
Is er niet aan de hand.

haha ^

maar ja ze heeft wel gelijk ^^