gister zou ik mijn vader helpen met nummers op zijn nieuwe telefoon zetten( mijn&/broer’s ) oude mobiel. En ik zag een smsje van een meisje dus ik dacht dat het voor mijn broer was en ging het lezen, en daar stond dit in:
Denk ten goede best aan jou, hoewel ik het misshien niet mag doen ( zou niet weten waarom) heb jij goed weekend & ben je nog gaan motorrijden?
ben gister inderdaad gaan fietsen, (mannennaam) al op de hoogte gehouden (haar naam) ofhoewel het was voor mijn vader.
en het is allemaal zo fout, maar mijn vader is juist een super geweldige man en ik kan ontzettend goed met hem, en ik zou het niet kunnen geloven maar toe ik er over begon verzon die allemaal excusen en zei daarna dat ik hem snel moest verwijderen, voor ik dat deed had ik hem doorgestuurd naar mezelf en alles verwijderd ( voor de rest stond er niks in de ‘‘nieuwe’’ telefoon…)
wat denken jullie? zou die vreemdgaan?
hij is met mooi weer wel vaak weg op de motor enz… ( maar dat is niet meer dan normaal voor ons ) en ja voor werk moet ie wel vaker weg naar buitenland…