Ik denk dat m'n vader vreemdgaat

gister zou ik mijn vader helpen met nummers op zijn nieuwe telefoon zetten( mijn&/broer’s ) oude mobiel. En ik zag een smsje van een meisje dus ik dacht dat het voor mijn broer was en ging het lezen, en daar stond dit in:

Denk ten goede best aan jou, hoewel ik het misshien niet mag doen ( zou niet weten waarom) heb jij goed weekend & ben je nog gaan motorrijden?
ben gister inderdaad gaan fietsen, (mannennaam) al op de hoogte gehouden (haar naam)
ofhoewel het was voor mijn vader.

en het is allemaal zo fout, maar mijn vader is juist een super geweldige man en ik kan ontzettend goed met hem, en ik zou het niet kunnen geloven maar toe ik er over begon verzon die allemaal excusen en zei daarna dat ik hem snel moest verwijderen, voor ik dat deed had ik hem doorgestuurd naar mezelf en alles verwijderd ( voor de rest stond er niks in de ‘‘nieuwe’’ telefoon…)

wat denken jullie? zou die vreemdgaan?
hij is met mooi weer wel vaak weg op de motor enz… ( maar dat is niet meer dan normaal voor ons ) en ja voor werk moet ie wel vaker weg naar buitenland…

Moeilijk te zeggen… Ik vind het niet echt een ‘‘Ohmygodhijgaatvreemd’’ smsje. Maar ik snap wel dat je je zorgen maakt.

Nou uit één smsje kan je toch niet meteen afleiden dat ie vreemdgaat? Maar wel raar dat ie zei dat je het snel moest verwijderen.

[i]Dit smsje wil toch nog niet gelijk zeggen dat hij vreemdgaat? En ik bedoel is het eindelijk mooi weer, mag je motortje weer naar buiten. Ik snap wel dat hij daar dan van wil profiteren.

Maar zijn er nog meer signalen van zijn kant uit waardoor je denkt dat hij vreemdgaat?[/i]

mischien gewoon een goede vriendin… :slightly_smiling_face:
je kan altijd stiekem gaan onderzoeken haha.

verder zou ik niet weten wat je eraan kan doen o_o

Kun je niet kijken bij verzonden berichten?
Of in z’n mail?

Houdt hij z’n mobiel steeds angstvallig bij zichzelf in de buurt en verliest 'ie 'm geen minuut uit het oog?

hmm laatste tijd zit ie beter in zijn vel en krijg ik vaker m’n zin. maar dat is niet echt een singaal want kan ook door zijn nieuwe baan komen.

maar toch ik weet niet, Ze heeft (die vent) op de hoogte gehouden van de fouten. En ze kan hem niet uit haar gedachten krijgen… dat zegt al veel lijkt me :confused:

misschien gewoon een vriendin vn je vader?

Ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen dan met mailtjes. Mn vader had vergeten zijn hotmail (die niet onder zijn eigen naam aangemaakt was…) af te melden. Ik heb mn broer nog nooit zo woest gezien. Mijn vader zegt dat ie niet vreemd gegaan is, dus mss heeft mn broer op tijd die mailtjes ontdekt. Maar tegenwoordig bewaakt mn vader zn mobiel met zn leven, terwijl we eerder altijd gewoon met zn mobiel mochten bellen en dr spelletjes op konden doen als we ons verveelden. Hij heeft zn wachtwoord gewijzigd en zn mobiel staat altijd uit als ie m thuis op tafel laat slingeren. Het mag dan ook duidelijk zijn dat t niet goed gaat tussen mn ouders…

Ik wil je niet bang maken of pessimistisch zijn, maar ik zou het wel even in de gaten houden. En mss handig om het hier met je broer over te hebben, zodat hij ook een beetje op kan letten. Het moet alleen geen controleergedrag worden, want dan is de kans groot dat je vader nog geheimzinniger gaat doen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

heel erg bedankt ik denk dat ik wel goed mee bezig gaa ja, en proberen zijn mobiel te bemachtigen altrouwens is dat lastig want hij is een vertegenwoordiger en belt dus altijd erg veel.
ook zal ik proberen bij te houden of die vaak weg gaat als mijn moeder er niet is… ohnee kut! mijn vader moet vandaag die mobiel inleveren, op dit tijdstip!!! het duurt dus even voordat ik het kan controleren…

ik hoop zò dat dit een stakkerige vrouw is geweest die wou stoken inplaats van dat de gevoelens wederzijds zijn…

Het kan ook zo zijn dat die vrouw je vader wel ziet zitten, maar dat hij ‘gewone’ smsjes terug stuurt. Blijkbaar heeft hij haar gevraagd of ze is gaan fietsen, vrij onschuldig lijkt me?

Misschien is het ook wel iemand van het werk en heeft je vader een fout gemaakt op het werk en heeft ze dat de baas vertelt? Ik zeg maar wat.

en daarom krijgt ze hem niet meer uit haar gedachten? … hmm :confused:

hihi dit stelt me weer gerust :blush:

Nou ik begrijp heel goed dat jij je zorgen maakt!

Zijn gedrag als jij hem erop aanspreekt maakt het helemaal verdacht.
Als hij een goede verklaring had voor het smsje of als het smsje helemaal niets te betekenen zou hebben, waarom moest je het dan per direct verwijderen?
Het hoeft misschien niet gelijk te betekenen dat hij al overspel heeft gepleegd. Maar helemaal onschuldig vind ik het ook niet en dat komt eigenlijk alleen maar omdat hij zo verdacht erop reageert.

Hoe is het tussen jou en je moeder?

Misschien moet je de komende tijd even goed in de gaten houden of hij dingen verborgen houdt net zoals de vader van HeartOfLife ^

Om eerlijk te zijn denk ik dat die kans er wel in zit, maar je moet je er niet te druk om maken want opzich zegt dit smsje nog niets. Ik trek zelf meestal nogal snel conclusies haha.
Bij mijn vader was het wel zo, nouja, hij was voor zover ik weet niet echt vreemd gegaan maar was wel iets té close met een vrouw uit China. Omdat hij dus zelf ook vaak in het buitenland zat. Hij was ook altijd heel erg beschermend over zijn telefoon en ik mocht nooit meer op zijn laptop. Ik zou gewoon goed blijven opletten en zeker niets tegen je moeder zeggen, want dan maakt ze zich hopelijk druk om niets!

goedhoor , haha maar ik weet niet wat dat hier mee te maken heeft, haha ! ik kan met allebei m’n ouders goed en ze zijn een beetje tegenpolen van erlkaar vullen elkaar precies goed aan, alleen m’n vader is de steun van het gezin zegmaar.

Misschien is het inderdaad een collega die hem leuk vindt en jou vader haar niet. En jij herkende haar naam totaal niet? En als je vraagt wie ze is, wat zegt je vader dan?

altrouwens nu baal ik wel want we zouden verf halen voor mijn kamer, maar hij moest langs zijn nieuwe werk om kopien te maken van paspuurt/ID voor een reis… Dus het is zo’n knagend gevoel nu van: Stelvoor is hij bij haar…