Ik denk dat mijn moeder vreemdgaat..

ik zou je moeder er mee confronteren, hoe moeilijk het ook is, ik snap ook wel dat je daar niet echt zin in heb of durft. gewoon een x sirieus tegen over haar gaan zitten en er over beginnen en wat je gelezen en wat je gezien heb.

kijk trouwens ook is bij haar verzonden berichten?

Ik heb een broer, maar die zit nu in Amerika voor zijn studie. Een tijd geleden had ik hem verteld over de smsjes, maar ook hij begon te lachen en zei dat hij mij niet geloofde. Ik ga de volgende keer dus een foto maken van het smsje of doorsturen naar mijn eigen telefoon, zodat ik bewijs heb.

Ja het kan Héél gemeen overkomen, maar ik vind dat jouw moeder die scheiding gewoon verdiende. Ik zou me er niet schuldig over voelen. Maar ik heb ook totaal geen medelijden voor mensen die een scheiding moeten doorstaan doordat ze vreemd gegaan zijn. Ik word er ook echt boos om dat jouw moeder jou de schuld geeft.

@Brod ik had net het hele verhaal getypt, want het ligt heel anders. Maar ik klikte perongeluk de pagina weg. Misschien is het ook wel beter als ik het hierbij laat. Dankjewel in ieder geval voor het luisteren naar mij (:

^nuja, je mag altijd een note sturen als je dat zou helpen :wink:

Ik zou die man bellen, en zeggen dat hij moet stoppen met smsjes sturen en het contact met je moeder moet verbreken. En dan zeggen dat ze hem bedreogt dat ze een kind/eren heeft en een man !

Mijn vader ging vreemd en mijn moeder gaat er steeds meer kapot aan. Het ligt dus heel anders dan dat jij denkt. En oké, je hebt gelijk in dat het ook mijn vaders schuld is omdat hij vreemd ging, maar ik was degene die het had kunnen voorkomen. Mijn vader heeft de tijd van zijn leven gehad met allemaal mooie jonge vrouwen en heeft nu spijt. Mijn moeder is nu depressief. Misschien verdiend mijn vader het wel ja. Maar ik en mijn moeder dan? Verdienen wij het ook? Maar goed, ik snap dat jullie het allemaal raar vinden dat ik denk dat ze het juist niet zou moeten zeggen. Ik snap het echt. Misschien had ik beter gewoon mijn mond moeten houden. (:

@Brod dankjewel, dat waardeer ik echt!

ik voel me nu echt een zeikerd die het topic verpest :’)

@DISTORTION, heel veel sterkte meis!

& TS, ik zou naar het nummer bellen, zoals al eerder is gezegd… Verder echt een lastige situatie, ook heel veel sterkte!

Ow dan is het andersom dan, hehe. Ja, ik weet jouw verhaal niet. Ik kan dan maar beter mijn mond houden denk ik.

is het niet een gewone vriend van je moeder? staat er een naam bij het nummer? misschien is het gewoon een vriedin van dr.

ik zou hem bellen maar een privé nummer
of misschien met haar telefoon.

@Faloesy echt heel erg bedankt <3

Ik heb ook zoiets meegemaakt ik was toen alleen 12 en allebei mijn ouders gingen op hetzelfde moment vreemd, maar ze waren ook totaal niet gelukkig met elkaar. Ik heb toen ook een smsje gelezen en dat aan mn zus verteld. Mn zu heeft mn moeder er toen mee geconfronteerd en niet veel later zijn ze toen gescheiden.Ik kan je dus niet echt helpen, maar zijn jouw ouders (zoals het eruit ziet) nog wel gelukkig met elkaar?

Zo bedoelde ik het niet haha! Je bedoeld het goed (:
Ik snap heel goed hoe jullie allemaal denken. Ik denk dat de TS het beste niet meteen van het ergste uit moet gaan. Zoals ik al eerder heb gezegd, misschien is het wel een heel erg groot misverstand.

Opties om erachter te komen zijn anoniem bellen en vragen, een romantisch smsje verzenden met je moeders mobiel en kijken wat voor reactie je krijgt (misschien krijg je wel een WTF-reactie en is het gewoon een collega? Of is dit juist een heel dom idee?) of het gewoon eerlijk aan je moeder vragen, maar grote kans dat ze gaat ontkennen.

Ik zou er in ieder geval nu nog niet mee naar je vader gaan omdat je nog niks zeker weet.

Ik hoop heeeeeeel erg voor je dat het een vriendin of een gewone vriend is van je moeder. En even een stappenplan wat je zou kunnen doen:

• Nummer bellen om te checken of het een man/vrouw is
  • Man: Je moeder ermee confronteren, zeg absoluut niets tegen je vader
  • Probeer je moeder te overtuigen dat ze die man niet meer moet spreken
  • Als dat niet werkt, bel je die man en bedreig je hem!

Oke dat laatste is onzin, maar dat zou ik wel doen denk ik xD.

Wat erg voor je! Het klinkt idd alsof ze vreemd gaat… :frowning_face:

Maar zoals al gezegd is, misschien hem gewoon een keer bellen met een onbekend nummer. Gewoon niks zeggen, alleen hem zijn naam laten zeggen. Als je die weet kun je via facebook of google meer te weten komen over hem.
Of google het nummer, soms werkt dat ook.

Ik zou idd naar dat nummer bellen om zeker te zijn dat het niet van je vader is en vervolgens haar nogmaals confronteren en eerlijk zeggen dat je haar smsje gelezen hebt.

Het zijn niet jouw zaken. Wees gewoon een slimme meid en laat het met rust.

Als ik meer lef had, zou ik gewoon naar dat nummer bellen en je voorstellen als haar dochter. Kijken wat er gebeurd.

Maar ik zou eerst zorgen dat je heel zeker van je zaak bent, en dan je moeder inderdaad nog een keer confronteren. Als ze inderdaad vreemdgaat, moet je haar eerst de kans geven het je vader zelf te vertellen.