Ik denk dat mijn moeder vreemdgaat..

succes iig!

Nogmaals, dit is mijn mening uit eigen ervaring. De scheiding heeft zoveel kapot gemaakt op psychisch gebied, en dat doet het dagelijks nog steeds. Ik denk dus inderdaad dat het beter is. Dit klinkt waarschijnlijk heel raar voor anderen, maar ik heb het dus gebasseerd op wat ik heb meegemaakt en nog steeds meemaak.

maar als je pa al op de bank heeft geslapen en ze hebben regelmatig ruzie, is er dan niet een kans dat je pa het al weet? en dat je je alleen maar bemoeit met hun zaken? miss moet je eerst wachten tot ze het zelf oplossen en als dat niet gebeurt je moeder weer aanspreken?

Hmm ja dat kan. Ik denk namelijk dat ik het omgekeerde heb, mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ze zijn beide zo gewoon gelukkiger zegmaar. (: dus vandaar.

Aah, dat kan ja. De scheiding was 6 jaar geleden, en sinds toen is mijn moeder depressief. Ik woon trouwens bij mijn moeder. Het voelt echt alsof ik mijn ouders kwijt ben geraakt. Heb mijn vader zo een 3 of 4 jaar niet meer gezien na de scheiding. Nu zie ik hem af en toe, maar het voelt echt alsof ik met een vreemde zit te praten, en niet met mijn eigen vader. En het ergste is nog wel dat de scheiding allemaal mijn schuld is. Vandaar dat ik dit zeg (:

Hmm ja, ik ben sowieso van mening dat ze het zelf niet tegen haar vader moet zeggen… maar meer haar moeter ‘dwingen’ om het zo te noemen. Zeggen dat ze het weet en dingen als : Als jij het niet vertelt, doe ik het wel. blabla.

Maar dat is inderdaad echt erg, jammer dat het zo slecht kan uitpakken… een scheiding.

Inderdaad, mijn ouders zijn ook gescheiden maar ik vind het zelf veel beter nu en zij zelf ook.

Ik denk niet dat mijn vader het weet, want die houd zich daar niet zo mee bezig… Ik vind het gewoon zo lullig tegenover mijn vader als mijn moeder echt vreemdgaat, dat verdiend hij niet. Ik zei een paar maanden terug ook voor de grap of ze ooit zouden gaan scheiden. Waarop mijn moeder reageerde dat ze niet zonder mijn vader zou kunnen…

Ik ga sowieso weer de smsjes in de gaten houden, als ik daar de kans toe krijg en later haar ermee confronteren. Ik weet alleen echt niet hoe ik dat moet doen…

Ik denk eigenlijk dat haar vader het al weet, aangezien hij op de bank slaapt enzo. Ik denk dat ze het er eerst even over moet hebben met haar moeder voordat ze haar vader erbij betrekt, zometeen is het een misverstand ofzo.

Dit doet me echt denken aan een aflevering van Drake and Josh lol :’)

@Distortion hoezo is de scheiding allemaal jouw schuld dan?

Eigenlijk heb ik echt zin om die vent te smsen en zeggen dat hij zich uit het huwelijk van mn vader en moeder moet houden, maarja daar heb ik dan weet niet genoeg lef voor

Wat ik me afvraag is als je moeder vreemd zou gaan waarom laat ze jou dan op haar mobiel? En waarom verwijdert ze die smsjes niet? Want het lijkt mij wanneer je vreemd gaat dat je wil dat niemand er achter komt en dat je al het bewijs zou verwijderen.

Daar wil ik nu liever niet over nadenken, maar het komt erop neer dat ik nu bijna elke dag te horen krijg van mijn moeder dat het mijn schuld is dat zij de scheidingspapieren heeft ondertekend en dat ze het anders nooit had gedaan.

Je moet je moeder gewoon beter confronteren, maak desnoods een foto van zo’n smsje. Zelf detective spelen of opbellen heeft niemand wat aan, en zal waarschijnlijk op een grotere ruzie uitlopen dan als je je moeder overhaalt op te biechten.

Dit

Dat gebeur niet bij iedereen. Ik woon bij mijn moeder die ongelukkig is en er na al die tijd niet over heen is, die een emotionele eter is wat ik ook kan zien. Ik heb ook enorm veel ruzie met mijn zus en er is een gespannen situatie thuis, mijn zus heeft er ook veel problemen mee gehad.

Ik ben blij dat ik met de vriendin van mijn vader kan opschieten en hopelijk over een halfjaar bij hem kan wonen.

@Distortion dat is wel heel erg naar! Sterkte!
@Invisibles ze verwijderd de smsjes ook wel. Maar net zoals eergisteren was ze even naar de buurvrouw en ik hoorde haar telefoon trillen in de keuken en toen las ik dus dat smsje.

Maar dan kan ze toch zien dat het niet meer een ongelezen sms is maar dat het al gelezen/geopend is? Dan heeft ze toch ook wel door dat iemand die smsjes leest? :’)

Ik had het smsje verwijderd nadat ik het gelezen had…