Oke het zit dus zo:
Een hele tijd terug stuurde ik een smsje naar iemand met mijn moeders telefoon, omdat mijn eigen telefoon het niet meer deed. Op dat moment kreeg mijn moeder een sms binnen van iemand waarin stond dat hij haar mist en allemaal kusjes enzo. Ik vond dit nogal vreemd en ben toen een beetje mijn moeders smsjes in de gaten gaan houden (ja ik weet dat dat fout is). Als ik er de kans toe kreeg, keek ik in haar inbox en vond regelmatig smsjes van dat nummer waarin stond dat hij van haar houd, wanneer ze tijd heeft, dat hij haar mist, dat hij het de laatste keer fijn vond en al die andere onzin. Ik was hier erg van geschrokken. Ook doet ze altijd heel geheimzinnig als haar telefoon afgaat.
Toen zei ik een keer tegen mijn moeder dat ik perongeluk zo’n berichtje had gelezen en vroeg of ze iemand anders zag… Ze zei dat het belachelijk van me was om zoiets te denken, wanneer ze dan daar tijd voor zou moeten hebben en ze begon te lachen en wuifde het weg. Ik heb het toen maar laten rusten, maar 2 dagen geleden werd ik toch weer nieuwschierig en heb ik weer één keer in haar inbox gekeken. En weer stond er een smsje wat ze net had gekregen: ik mis je wanneer heb je tijd? xxx hvj
Ik weet nu dus niet wat ik moet doen, want als ik haar ermee confronteer zegt ze toch dat het niet waar is.
Heeft iemand van jullie tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
PS: Ik heb zijn nummer opgeschreven