Ik denk dat mijn moeder vreemdgaat..

Oke het zit dus zo:
Een hele tijd terug stuurde ik een smsje naar iemand met mijn moeders telefoon, omdat mijn eigen telefoon het niet meer deed. Op dat moment kreeg mijn moeder een sms binnen van iemand waarin stond dat hij haar mist en allemaal kusjes enzo. Ik vond dit nogal vreemd en ben toen een beetje mijn moeders smsjes in de gaten gaan houden (ja ik weet dat dat fout is). Als ik er de kans toe kreeg, keek ik in haar inbox en vond regelmatig smsjes van dat nummer waarin stond dat hij van haar houd, wanneer ze tijd heeft, dat hij haar mist, dat hij het de laatste keer fijn vond en al die andere onzin. Ik was hier erg van geschrokken. Ook doet ze altijd heel geheimzinnig als haar telefoon afgaat.

Toen zei ik een keer tegen mijn moeder dat ik perongeluk zo’n berichtje had gelezen en vroeg of ze iemand anders zag… Ze zei dat het belachelijk van me was om zoiets te denken, wanneer ze dan daar tijd voor zou moeten hebben en ze begon te lachen en wuifde het weg. Ik heb het toen maar laten rusten, maar 2 dagen geleden werd ik toch weer nieuwschierig en heb ik weer één keer in haar inbox gekeken. En weer stond er een smsje wat ze net had gekregen: ik mis je wanneer heb je tijd? xxx hvj

Ik weet nu dus niet wat ik moet doen, want als ik haar ermee confronteer zegt ze toch dat het niet waar is.

Heeft iemand van jullie tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
PS: Ik heb zijn nummer opgeschreven

Ik heb echt GEEN idee. Succes/Sterkte!

sms’t zij ook terug naar die persoon?

Dit klinkt zeker alsof ze vreemd gaat… Ik zou haar er nog een keer mee confronteren wat je weet, en anders zeggen dat je wel wilt horen wat je vader ervan vindt… (Als het goed is, schrikt ze dan en gebeurd er iig is)…
Je zet er ook duidelijk bij dat je zijn nummer heb opgeschreven; zou je hem willen bellen om te weten wie het is?

Het is een heel irritante situatie, wacht af en als je meer bewijsmateriaal hebt spreek je je moeder er nog eens over aan. Ze kan het niet blijven ontkennen

Bel onbekend en hoor met welke naam diegene opneemt en hang dan op :"D Misschien is het wel een ander nummer van je vader? Weet jij veel.

Ik zou stoppen met je te bemoeien met je moeders privéleven, word je gelukkiger van.

precies

Ja, misschien idd een keertje bellen met een onbekend nummer en kijken wie het is?

Dan blijft ze het zich toch alsnog afvragen en nadenken er over.

myn moeder gaat ook vreemd ben ik achter gekomen, ze weet niet dat ik het weet en ik ga me er ook niet mee bemoeien maar ik snap dat je erg nieuwschierig bent dat ben ik ook maar ik laat het gewoon.

Kijken wat je moeder allemaal naar diegene terugstuurt. Dalijk is het gewoon iemand die haar lastig zit te vallen ofzo.

Ik vind het zó naaiend als je het zeker weet en je doet er niks aan…

^ Ik ook. Ik snap niet dat het jullie niks uit zou maken en je je moeder lekker zou laten…

Zoiets kan uitlopen tot een scheiding, en dit zeg ik uit ervaring. Ik denk dat afvragen en nadenken beter is dan een scheiding. Maar dat is mijn mening.

Dus een vader die bedrogen word is beter?

ik zou het niet pikken als mn moeder vreemd zou gaan. dat kan ze gewoon niet maken tegen over mijn vader vind ik. maar ik weet niet wat ik er mee zou doen. ik zou het gewoon tussen mijn ouders laten denk ik. de aap komt wel een keer uit de mouw.

Bel die man dan en vraag het? Gaat je moeder ineens geheimzinnig weg? Ga der achterna … je moet een soort agent p worden :'D

Die smsjes zijn sowieso niet van mijn vader, want die heeft maar een telefoon en die zegt ook nooit hvj of ik mis je via de sms. (hij weet nog niet eens wat de afkorting hvj betekend) Ik heb 2 keer gezien dat mijn moeder iets terug stuurde, maar daar stond alleen ‘xxx’ en ‘ik mis jou ook’ in. De berichtjes verwijderd ze meestal meteen, want de volgende dag is alles weg en heel af en toe vergeet ze er dan een en die lees ik dan.

Bovendien hebben mijn ouders de laatste tijd best vaak ruzie en heeft mijn vader al 2 keer op de bank geslapen…

Ik zal inderdaad een keer onbekend bellen of het een vriendin laten doen, die dan naar zijn naam vraagt.

Bedankt voor de reactie’s in ieder geval!

maar ik denk dat je duidelijk tegen je moeder moet zeggen dat je het weet. en laten weten wat je mening is. denk dat ze dan uiteindelijk wel schuld gevoelens krijgt.