Hey
Ik ben een meisje van 15 jaar oud,
Ik voel me de laatste tijd erg vergeetachtig, eigenlijk al best lang maar het is veel erger geworden.
Het klinkt best gênant maar ik was vandaag m’n billen vergeten af te vegen na het poepen😳.
De dag daarvoor dacht ik dat mijn ID mijn pinpas was en ik weet nooit welke data het is.
Het wordt steeds erger, ik ben bang dat ik een tumor heb omdat ik vaak duizelig wordt en het zicht dan zwart wordt voor m’n ogen wordt. ik heb dat zowat elke dag
Ik heb ook vaak rillingen door m’n boven lichaam ik heb ook een lymfekliertje op m’n hoofd al ongeveer voor een jaar maar ik moest er een brein scan voor maken ( sinds ongeveer 3 a 4 weken geleden) maar m’n moeder heeft geen tijd want ze werkt. en ik heb ook last van tintelende voeten en handen. Deze klachten heb ik al meer dan 6 maanden en ze worden steeds erger Ik ben niet de enigste die zich zorgen om mijn vergeetachtigheid maakt mijn moeder en een van m’n docenten namelijk ook sinds het erger is geworden.
En nu ben ik bang dat ik ik misschien een tumor in m’n hoofd heb want ik had m’n klachten gegoogeld en er kwam uit dat ik een tumor heb.
Ik wil heel graag naar de huisarts maar Ik wil m’n ouders niet meenemen naar de huisarts want we zitten noch te rouwen van het verlies van m’n zusje aan een ernstige ziekte, dus wil ik hun niet bezorgd maken.
ik kan ook niet alleen gaan want m’n vader is aan de strenge kant en wilt altijd weten waar ik uithang, dus dat gaat het ook niet woorden.
Dus Ik weet niet wat ik moet doen.
Ps: ik ben al ongeveer 2 a 3 maanden bang dat ik een tumor heb en de stress maakt me kapot.