Ik denk dat hij vreemd is gegaan

Hoi allemaal,

Vanmiddag ben ik ergens achter gekomen denk ik.
Mijn vriend is twee maanden geleden met vrienden een weekendje naar Tilburg gegaan. Daar op de kermis hebben hij en zijn vrienden wat nieuwe vrienden ontmoet. Mijn vriend vertelde me dat hij dit weekend weer naar Tilburg gaat (in zijn eentje). Ik vroeg me af of hij daar dan echt vrienden had gemaakt (omdat hij alleen gaat, ik zelf kan niet mee ivm met werk). Dus ik zat op z’n hyves te kijken en zocht bij vrienden/Tilburg. Daar stonden alleen twee meisjes tussen. Van de één herkende ik de naam (daar belde hij ook mee van de week, toen ik met hem aan het praten was op msn). Bij haar klikte ik op een willekeurige foto en hij had er een reactie bij gezet: ‘Ik heb net echt 20 minuten naar deze foto zitten kijken, kus, hvj.’ Ik moet zeggen, ik was in tranen, de hele middag. Dus ik bel hem net (we konden niet afspreken, hij had rijles) en hij moest een beetje gniffelen. Hij vertelde dat het een grote grap was op dat moment. En er was niks gebeurt. Verder kon hij me niks uitleggen, ik moest zelf weten wat ik ervan dacht, omdat ik natuurlijk toch wel mijn bedenkingen heb en ik het een vaag verhaal vond.

Wat denken jullie? Een smoes? Wat moet ik doen?

Zou niet gelijk denken dat hij vreemdgegaan is, maar ik zou er nog eens met je vriend over praten want hoe droog hij reageert terwijl hij zo’n reactie bij die foto plaatste? Zou hem er nog eens op aanspreken…

Mmm, hij reageerde wel blij op jouw telefoontje. Als het serieus was, dan was ie denk ik wel flink geschrokken. Maar als vriendin zijnde zou ik die reactie op die foto echt niet accepteren!

Oké dat vind ik best raar…Maar als hij van plan was om jou mee te nemen denk ik dat het best onschuldig is?

Nee, dat was hij niet echt van plan, hij gaat er gewoon van uit dat ik niet kan vanwege werk denk ik. Hij gaat wel vaker op stap in het weekend met vrienden. Maar nu gaat hij alleen.

hmm vaag verhaal inderdaad… praat nog een x met 'm, zeg hem gewoon eerlijk wat jij er van denkt. kijken wat ie dan te zeggen heeft!

ik zou dat echt niet pikken die reactie onder die foto, maar het is lastig. nog es met hem praten dan maar.

en raar dat hij alleen gaat, dan mist hij dat meisje toch echt daarzo, hoeft (nog) niet vreemd te zijn gegaan misschien was hij dat dit weekend van plan -.-

vraag hem anders waar hij blijft slapen?

Vaag verhaal! ik weet natuurlijk niet hoe serieus jullie relatie is en hoelang jullie al hebben, maar dit blijft altijd klote! Maakt niet uit hoe kort of hoelang de relatie is.
Ga met hem praten, probeer er achter te komen wat er aan de hand is en wat hij dit weekend gaat doen en bij wie hij zal zijn!

idd gewoon praten met hem als je een slimme meid bent kun je het aan z’n gezicht zien of hij liegt of niet.

Bedankt voor de reacties. Praten lijkt me inderdaad de beste oplossing. Maar ik wil hem ook laten zien dat ik dit echt niet pik. Contact mag nu even van zijn kant komen (misschien klinkt het overdreven maar ik kan hem even niet luchten of zien). Alhoewel ik heel slecht ben in boos blijven ):

Niet boos blijven; daar herken ik mijn eigen echt heel goed in! Ik denk dat je nu eerst met hem een gesprek moet aangaan waarin je hem gewoon dwingt te vertellen hoe het zit, en dat je dit echt niet pikt. En dan NA dat gesprek kun je niks van je eigen laten horen en wachten tot hij het initiatief neemt.

Jezus wat erg, ik zou me zooooooooooooo kut voelen:(
Heel veel sterkte meis, en confronteer m ermee, en heel veel sterkte, echt:) Xx

^ inderdaad.
en blijven praten tot je écht duidelijkheid hebt.
dus geen genoegen mee nemen als hij het afdoet als ‘een grote grap’

Vraag hem anders eerst wie hij gaat bezoeken en waarom alleen? Ik zou hem echt niet naar Tilburg laten gaan. Tenzij jij mee mag… Was hij trouwens ook van plan om daar te overnachten of gewoon voor een dag? Dan zou ik het helemaal al doen. Ik zou zelf ook best wel pissig zijn joh ;O! Dat recht heb je nu ook wel vind ik…

Hij is wel van plan om daar te overnachten, vrijdag gaat hij erheen, zondag komt hij weer thuis.

Hmm ik zou compleet uit m’n vel springen denk ik,
probeer een gesprek met hem aan te gaan nog voordat hij naar Tilburg gaat, want dit kan zo niet.

Ik zou heel graag die ‘vrienden’ willen ontmoeten als ik jou was…
Sowieso zou ik het leuk vinden om te weten met wie mijn vriend om gaat. Doet hij daar geheimzinnig over? Als je het niet zou mogen weten, weet je dat er iets niet goed zit…
Laat niet over je heen lopen! Laat duidelijk weten dat je niet gediend bent van zulke reacties.

dubbel