ik denk dat hij mij haat

ik denk dat de jongen waar ik verliefd op ben mij haat,
want ik had hem een keer op hyves toegevoegd, en dat had ie wel geaccepteer, maar een uur later weer verwijdert! ik stuurde hem een bericht, maar hij zegt niks meer.
hoe kom ik erachter of hij mij haat of niet??

Hem vragen in real life.

ik denk dat het wel duidelijk is dat hij je niet in zijn hyves wil… maar haat is ook een groot woord denk ik…

Weet hij wel wie je bent?
Anders moet je idd, hem het eens vragen in reallife.

Zoals hierboven: kennen jullie mekaar? Want als hij geen idee heeft wie je bent, ja dan snap ik hem wel… En anders zou ik het ook gewoon eens vragen.

Heb je ooit al met hem gesproken?
Haten is idd een sterk woord, misschien houdt hij zijn hyves gewoon voor de mensen die hij echt goed kent.

Ik denk dat haat wel een groot woord is… Maar de jongen waar je verliefd op bent, of een jongen waarmee je gezoend hebt? Ik vind het ook een beetje apart, als jij van iemand een hyves uitnodiging krijgt die je helemaal niet kent, reageer jij toch ook niet? En als het iemand is waar je mee hebt gezoend, dan hoeft het ook niet gelijk te zijn dat je verliefd op hem bent of dat hij jou ziet zitten. Een meisje had een keer met een jongen gezoend en toen had hij haar op hyves ook geblokt en alles…

Oke dit kan heel gemeen over komen maar oke.

Misschien zag hij je profiel niet en accepteerde om te kijken wie je was… en vond je niet leuk…
sorry dat doe ik ook meestal en dit komt het eerste in me op.

Ik zou als ik jou was er niet teveel achteraan gaan. Hij zal je heus niet haten(hij kent je immers niet), maar ik denk dat het feit dat hij je verwijderd wel een groot genoege “hint” is.

(en dan klagen meiden dat jongens niet snappen wanneer je ze niet leuk vind)

hij weet wel wie ik ben, want we zitten op dezelfde school, en hij praat wel eens tegen me.

als hij weleens tegen je praat haat ie je vast niet :slightly_smiling_face:

als hij weleens tegen je praat haat ie je vast niet :slightly_smiling_face: