Ik denk dat hij met een ander meisje bezig is..

Het probleem is alleen dat WIJ niet zo lang wat hebben met elkaar, waardoor ik niet opdringerig/wanhopig wil overkomen wanneer ik het ga vragen aan hem. Moet ik hem zijn gangetje laten gaan en zien wat er gebeurt of toch een hint geven van: ik heb je door …? Ik word er namelijk best onzeker en geïrriteerd van dat iemand het oke vindt om zo tegenover mij te doen.

Is hij ook echt je vriend of scharrelen jullie nog wat?
En waar baseer je het op dat je denkt dat hij ook met een ander meisje bezig is?

We scharrelen nog wat (al een paar maanden) en ik denk dat hij met een ander meisje bezig is omdat hij ineens veel minder aandacht aan mij besteedt en negeert vaak berichten/telefoontjes dan voorheen… en hij stelt ook amper voor om wat leuks te doen. Moet ik er begrip voor tonen?

Ben ook wel benieuwd waarom je dat denkt?

zie hierboven xx

In principe is hij nog vrij om te doen wat hij wil…
Maar waarom stel jij hem niet voor om wat leuks te doen? Dan merk je dan vanzelf wel hoe het gaat tussen jullie.

Sinds jullie (nog) niets hebben is hij vogelvrij en kan het dus zijn dat hij inderdaad een ander op het oog heeft. Maar dat hoeft niet hoor, het kan ook zijn dat hij gewoon minder enthousiast is omdat het bijna ‘gewoonte’ is om met je te praten. Kunnen wij ook niet precies ruiken.
Je kan ook gewoon vragen om iets leuks te doen doen. Jongens hoeven toch niet altijd het initiatief te nemen?

volgens mij heeft hij daar niet echt zin in aangezien hij amper en heel kortaf praat. en dat hij zo weinig praat maakt me gewoon onzeker en denk ik zoiets van ja oke laat dan maar als je toch liever met een ander meisje praat.

Maar je wéét niet of dat zo is.

bespreek dit met hem? Misschien is er helemaal niks aan de hand.

Ik zou idd met iets leuks komen om te doen!

waarom zou hij anders zo terughoudend doen ineens? (best wel stalkerig, ik weet) ik zie hem weleens online komen op whatsapp en dan heeft hij mijn ding nog uren niet beantwoord…

kan ik dat aan hem vragen heb je je interesse in mij verloren?

Het kan toch zijn dat die druk is? Met school werk of andere dingen of misschien ligt het aan de thuissituatie? Je kan hem gewoon vragen waarom die nu wat minder reageert. Of je vraagt om samen af te spreken en vraagt het hem dan.

hmm hmmm

Zoals ik het heb gelezen begint hij je minder leuk te vinden . Dit betekent echt niet gelijk dat hij met iemand anders bezig is! Verder zou ik gewoon vragen of hij je nog wel ziet zitten.

Of misschien heeft hij het gewoon druk

wat kan ik dan gedaan hebben…?

-Accepteer het
-Praat erover met hem (ik zou niet zeggen, ben je met een ander meisje bezig? Want dat komt heel beschuldigend over maar meer, waarom praat je niet zo vaak meer tegen me?)

Hallelujah! :bowing_man: