ik denk dat hij het niet serieus neemt.

Hoi iedereen, sorry voor dit lange verhaal, maar ik wil het hier even kwijt en hoop dat jullie raad hebben.

Mijn vriend en ik zijn bijna een maand samen en dat is nog niet zo heel lang, maar ik heb het idee dat hij het niet serieus neemt.
Hij vraagt uit zichzelf nooit om af te spreken en ook niet om alleen te zijn dus heb ik me voorgenomen om het nu aan hem over te laten. Ik wacht nu dus tot hij een keer uit zichzelf vraagt om af te spreken en ik wacht nu al 4 dagen.
Ik krijg haast nooit berichtjes van hem, meestal ben ik degene die hem dan maar een berichtje stuurt en soms stuurt hij wel eens “ik mis je” maar dan zit hij de paar dagen erna doodleuk bij zijn vrienden.

Hij mag van mij best afspreken met zijn vrienden, maar dan moet ie niet tegen me zeggen dat ie me mist en dan 3 dagen niks meer laten horen.

Ook altijd als we afspreken dan zijn we meestal met meerderen en doet hij heel afstandelijk en praat ie gezellig met de andere jongens mee hoe knap anderen meiden zijn (dat zijn dan gwn foto’s van random meiden op internet)
laatst deed hij ook opeens gemeen tegen me en zei die dat ik een zeikertje was enzo.

Maar het is dus zo: ik denk niet dat hij onze relatie serieus neemt.
De laatste tijd ben ik mijn eigen dingen gaan doen en nu heb ik zoiets van “zoek het uit”
het heeft geen nut om met hem te praten, want er is geen enkele mogelijkheid om serieus met hem te praten want hij maakt van dat soort onderwerpen een grote grap.

hebben jullie enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen?
alvast bedankt xx

ps ik ben 15, hij bijna 16

Ik vind dat je het goed aanpakt. Maar als het zo blijft zou ik er over praten waarom hij zo doet en misschien wel uitmaken. Als je niet tevreden bent met een relatie kan je er maar beter mee stoppen als het niet van twee kanten komt.

Praat met hem erover waarom hij zo doet. Misschien is dit ook nieuw voor hem en weet hij niet hoe hij zich moet gedragen.

Miss weet hij nirt hoe hij jr moet plaatsen. Ik zou t even overleggen met hem wat nu het beste is.

Sinds een maand samen en de laatste tijd denk je ik zoek het maar uit?? Dat is dus blijkbaar een paar dagen ?

Zo’n relatie heb ik ook gehad en geloof me, hij zal niet bijrdraaien voor je het hem een keer laat voelen. Gewoon lekker je eigen ding blijven doen en als die echt van je houd en je echt mist hoor je het wel! Anders heeft die jongen pech en laat die wat moois gaan.

Je bent denk ik al goed op weg ! ik zou hem even een tijdje links laten liggen als ie je echt mist komt ie vanzelf of je een keertje wat wil doen. Doet hij dat niet en begin je jezelf echt te irriteren aan hem zou ik het gewoon tegen hem zeggen.
Misschien is hij ook nog een beetje jong in zijn doen en laten en weet hij niet goed hoe hij er mee om moet en wil gaan. Misschien is hij nog niet helemaal toe aan een relatie

dank jullie wel voor de goede reacties x :bowing_man:

^ dit :wink:

Ik zit midden is hetzelfde probleem, hij zegt heletijd ik kan biet afspreken ben druk en dan zit ie de volgende dag bij zijn vrienden… En dus wilde ik ook afwachten tot het van zijn kant afkomt maare ik heb al
5 dagen afgewacht en niks van zijn kan soms dacht ik van dan begin ik wel zelf op wapp maar dan krijg ik geen serieuze reactie en maakt hij er een grap van daarom wil ik met hem praten als ik hem
Weer zie maar ik zou eigenlijk morgen met hem
Gaan afspreken maar dat gaat ie afzeggen denk ik. (Dit is mijn ervaring met dit)

Maar probeer met hem te praten en erachter te komen of hij niks meer wil
Of dat hij gewoon zenuwachtig is omdat het allemaal nieuw is voor hem.