ik denk alleen aan hem?

hay, deze week heb ik na een maand voor het eerst weer “dates” gehad, dit was vandaag de tweede date, we waren naar de bios geweest en hebben daarna gezoend enz, maar het voelde zo fout. In de bios moest ik alleen aan mijn ex denken en dus ook toen we gingen zoenen, ik heb nu zo’n raar gevoel in mn buik… hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan? iemand please tips?

Natuurlijk denk je nu nog aan je ex, want die jongen waar je mee naar de bios bent geweest is de eerste jongen waar je intiemer mee bent geweest sinds je ex. Is vrij normaal hoor, dat je dan aan je ex denkt.
Ga gewoon nog eens iets leuks doen met die jongen, misschien denk je dan al minder aan je ex. :slightly_smiling_face:

dat probleem heb ik nou juist ook…

Same here, ik heb mn date afgekapt nu, het voelt zo raar dat ik het idee heb dat ik er gewoon niet helemaal klaar voor ben.

ik heb ook gewoon andere jongens gezien maar dat zag ik niet echt als een date, naar de bios zag ik wel als een date zeg maar… maar het is gewoon echt een raar gevoel… maar goed…

Het is zoals xPennylane zegt heel gewoon, misschien ben je al over je ex heen en heb je de associaties die je legt ‘geknipt’ (ik stel het me altijd voor als touwtjes die je met hem hebt verbonden)… alleen dat intieme en dat verliefde heb je alleen nog maar gehad met hem, maar je bent vast wel weer eens naar dat ene zwembad geweest of heb je die ene film gezien… Bovendien is verliefd zijn juist het bijzondere aan wat je met je ex had!

Wees niet bang en laat het gevoel varen, lekker je gedachten van je ex af en gewoon daten! Het gaat vanzelf weg…

Ik denk eigenlijk nooit aan mijn ex. Maar misschien gaat het vanzelf wel weg!

Zorg dat je zn groot haatgevoel krijgt voor je ex dan denk je echt niet meer aan hem XD