Ik deed afstandelijk en heb nu spijt

Hey meiden

Lang verhaal kort:

Gisteren stuurde een jongen die ik van vroeger ken me via Facebook. Hij toonde echt interesse, stelde vragen en vroeg me meteen mee uit.
Ik vond dat vlotte gedrag niet zo fijn dus ik deed afstandelijk.
S avonds kreeg ik spijt van m’n gedrag omdat ik hem wellicht verkeerd heb ingeschat.
Gelukkig sms’te hij me nog en sloot ik af met een goed gevoel.

Maar vandaag heeft hij nog niks gestuurd. En ik merk dat ik wil dat hij naar me stuurt.
Maar ik zou me zo wanhopig voelen door nu als eerste naar hem terug te sturen, omdat hij me als eerste aansprak gisteren. Maar wat als ik op zijn eerste sms terug blijf wachten en hij gewoon denkt dat het verloren moeite is en het dus niet meer doet?

Ach gut, ik met m’n stomme gedrag ook altijd.

Iemand tips? Wat zouden jullie in mijn situatie doen?

Thanks meiden! Xoxo

Hem een berichtje sturen? Die jongen denkt op deze manier dat jij helemaal geen zin in hem hebt, dus ik zou niet wachten op een bericht van hem maar hem juist eerder iets sturen, zodat hij weet dat jij hem ook wel ziet zitten. :slightly_smiling_face: Wachten heeft sowieso geen zin, ik zou ook geen bericht meer sturen als ik hem was en afgewezen word en dan ook nog afstandelijke berichtjes kreeg.

Ik zou gewoon een berichtje sturen, als goedmakertje van gisteren zegmaar hahahaha.
Straks denkt hij dat je geen interesse hebt omdat je zo afstandelijk deed en stuurt 'ie daarom maar niks, maar als je 'm 'n berichtje stuurt ziet 'ie toch wel dat je met 'm wil praten !

Waarom zou jij hem geen berichtje kunnen sturen? Omdat hij als eerste jou een bericht heeft gestuurd? Vind ik een beetje rare reden maargoed haha. Ik denk dat hij zit te wachten op een appje van jou. Hij heeft jou al laten blijken dat hij je leuk vind. De beurt is nu aan jou om te laten zien of het ook wederzijds is en daar wacht hij op… Maar je moet jezelf wel afvragen vind ik hem wel leuk of vind ik de aandacht die ik krijg leuk? Want als je hem niet leuk vind zou ik hem geen berichtje sturen… Geef je hem alleen valse hoop zeg maar…

Thanks meiden!
Ik ga m toch maar wat sturen dan…
Stomkop die ik ben.

Ben benieuwd hihi

Zo, een klein berichtje gestuurd. Nu wachten.

Sms terug gekregen: ‘Geen probleem x’.
Die heb ik wel verdiend… :confused:
Ach ja we zien wel

Toch een 2e kans gekregen, niet verwacht.
Hij stuurt terug :slightly_smiling_face:

Fijn ! :slightly_smiling_face:

Echt geheel offtopic hoor, maar is dat “naar iemand sturen” of “iemand sturen” (dus zonder het woord bericht) een nieuwe uitdrukking ofzo?

Nieuw? Zo praten wij hier allemaal hoor. Maar ben een Belgje dus wellicht dat dit anders is dan in Nederland. :grinning_face_with_smiling_eyes:

O haha het valt me sinds een paar weken ineens op dit forum heel erg op dat mensen dat ineens gebruiken