Ik blijf bloeden

Hallo iedereen ik zit ergens enorm mee

Ik heb twee maanden geleden voor de eerste keer seks gehad en dan bloedde ik een beetje. De keren daarna bloedde ik veel meer dan de eerste keer. Maar na een keertje of 4 was het bloeden bijna helemaal weg. Nu neem ik sinds een dikke drie weken de minipil (Cerazette) en sindsdien bloed ik weer veel na de seks. De laatste keer was afgelopen zaterdag en het is nu nog altijd niet over. Zijn er hier nog meiden die hier last van hebben of een idee hebben waaraan het kan liggen? We doen het altijd met condoom. Zou het eventueel door mijn pil kunnen komen?

Alvast bedankt xxx

Ik zou je dokter even bellen, voor de zekerheid :slightly_smiling_face: Ik zou het zelf namelijk niet weten. Of even de bijsluiter lezen van je pil, kijken wat de bijwerkingen kunnen zijn.

Dankjewel. Ik ga eens langsgaan bij de dokter want het blijft maar duren. Op de bijsluiter van mijn pil staat er niets over bloeden na de seks. Ik vermoed dat het doorbraakbloedingen zijn maar ik vind het raar dat het altijd na de seks begint

Het zou een zwak plekje op je baarmoedermond kunnen zijn. Dat gaat bloeden na de seks. Ik heb het ook gehad, altijd bloeden na de seks. Op een bepaald moment ging het weer over, maar heeft wel een jaartje geduurd. Als je de pil doorslikt, kun je het vaker krijgen geloof ik.